uncletom
Gudomlig sporthojare
Precis. De
Den där stöten ser för lätt ut. Vet att några hojbutiker har stora pollare nergjutna i marken utanför entren, borde vara en självklarhet för alla butiker.
Precis. Hur svårt ska det vara för polisen, ramnummer är tillräckligt och det har varje motorcykel, vägreggad eller inte.Det där är ju faktiskt riktigt märkligt, nästan kriminellt i sig?
Jag tänker på att det med dagens teknik inte går att ha ett sökbart, landsomfattande system, hos polisen för förlorad/stulen egendom?
För inte så länge sedan så tappade jag en nyckelknippa.
Den var inte svår att identifiera med tanke på nyckelring med text mm.
Knallade glatt till polisstationen för att höra mig för om dom kunde hjälpa mig att söka.
Japp, det kunde dom....i "upphittat-lådan" på stationen!
Så, svaret jag fick var att om någon hittat den, och lämnat in den till en annan polisstation, då har dom inte möjlighet att hjälpa mig.
Tänkte försöka mig på ett tips om att det finns en sak som heter databas, och så finns det TCP/IP, routingtabeller, och.....men...nä.
Är det någonting i någon lag, förordning, sekretess, inkompetens, inkontinens...eller???
Hur kan det vara så år 2025?
Nu blev det lätt pulshöjning, jag känner att Cafe Dunken faktiskt får bjuda på en så kallad "nedvarvare" nu.....
Den där stöten ser för lätt ut. Vet att några hojbutiker har stora pollare nergjutna i marken utanför entren, borde vara en självklarhet för alla butiker.