Hur många mil körde du i dag?

5 mil med min hoj som tjatar om "ice warning" varje morgon. 🫣

Sen 15 med dotterns som behöver 100 mila service innan snön kommer.
Riktigt skön motor, nästan för snäll, men fan va kallt det blev när solen går ner utan ruta och värmehandtag. 🥶

8 mil med fika på… ja gissa det! Triumph sprint-98 var det som framfördes.

Ca 24 mil, Västmanland och Uppsala området. Sålde V-strumpan och köpte en lättare och betydligt effektsvagare hoj :) Blev en 300 Rally som jag länge suktat efter. I med en bättre lämpad bakdämpare för ens vikt så kommer denna bli super 👍

IMG_5840.jpeg

Ca 24 mil, Västmanland och Uppsala området. Sålde V-strumpan och köpte en lättare och betydligt effektsvagare hoj :) Blev en 300 Rally som jag länge suktat efter. I med en bättre lämpad bakdämpare för ens vikt så kommer denna bli super 👍

View attachment 521466
Girl Bike. Kom igen den där Honda är ju jävla lökig! Men om jag hade den vid vissa körningar i USA ,Europa, Asien så kanske men nej Tack! :hjarta

Tror jag säkert!..Har ju min traktor som gillar skog och skogsvägar....jävla konstigt i egentligen har ju kört sporthoj sen 1984....Men nu gillar man skogen! :)
Vore ju enklare om man inte tyckte om grusvägar och skog, då kunde man haft helt andra cyklar :) Nu bytte man ändå ifrån en som man var väldigt nöjd med då den blev rätt jobbig vid sämre grusvägar och partier

En sväng på drygt 18 mil. Slog inte på inspelningen förrän en bit in.
På några sträckor nedför en backe kom jag minsann upp i 112km/t!!! Sen sprack bakdäcket. Fattar inte varför. Håller luft ännu som tur är.Screenshot_20250927-204245.OsmAnd.png

Men iallafall

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back