Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ajdå här var det dålig sammanhållning i hojåkarcommunitytOk, hoppas att någon ser till att avlägsna dom i så fall.....från planeten!
Dont stop the traffic, speed before stop!Ajdå här var det dålig sammanhållning i hojåkarcommunityt
Bara sura gamla gubbar kvar....Ajdå här var det dålig sammanhållning i hojåkarcommunityt
Med ”grupp” avses ”kontaktytan”.Måste säga att dom gör en kul grej. Jo, jag känner några i "den gruppen"...![]()
Att aktivt vilja förstöra eller beslagta hojar för att man kört i grupp och stuntat lite medans man stängt av vägen (med hänsyn för andra trafikanter) är ganska lågt och taskigt.
Enligt dom i HD så var ju räddavåtmarkenmiffornas aktion laglig och inte sabotage. De rök ju bara på ohörsamhet mot ordningsmakt.Om dom hade sökt tillstånd (och fått)för att stänga av vägen och gjort så medelst orange omledningsskyltar så hade jag givetvis inte haft något emot verksamheten som sådan.
Kommer ordningsmakten och säger åt dem att flytta sig är det bara rulla någon km och köra igen.
Ok, men jag är väl trög, och har inte orkat läsa Aftonfisen, men….vad vill dom åstadkomma, helt ärligt?Ajdå här var det dålig sammanhållning i hojåkarcommunityt
Otippat att kränkta bittra surgubbarna dyker upp och kräver hårda tag mot hojligisterna som inte utsätter andra för mer störning än prideparader och miljöaktivism
"Tillstååånd! Dom har ju inget tillståååånd!"![]()
Miljöaktivisterna ska enligt dina egna argument absolut inte pepparsprayas och släpas av vägen så fort som möjligt med tanke på vad HD nyligen fastslagitPrideparader har tillstånd, och miljöaktivisterna ska pepparsprayas och släpas av vägen så fort som möjligt.
Idioter ska hanteras.
Deras brottsredskap ska tas ifrån dom och förverkas
Det var ju både på Barkarby och Bromma, men det dog väl bland annat för att hela Mellansveriges poliskår var där och gjorde flygande besiktningar mm, så att folk blev avskräckta.Hur många här kommer ihåg initiativet på Barkarby i "forntiden"? Syftet var att upplåta litet asfalt att busa på avskild från övrig trafikmiljö. På så sätt göra det litet säkrare för alla.
En bra grej som enskilda myndighetspersoner sabbade, enligt vad jag minns.
Ni som minns bättre kanske kan hjälpa mig?
Jag är mitt tidigare inlägg till trots inte anhängare av att beslagta och förverka fordon för enstaka trafiklagbrott om inget annat av kriminell karaktär förekommer. Ifall nån trodde det. Däremot är möjligheten att beslagta och förverka fordon ett bra verktyg för ordningsmakten, men ska inte användas i onödan.
Ah, där tror jag du sätter fingret på en stor fråga: hur folk förhåller sig till beteenden som är både roliga för utövaren och jobbiga för omgivningen på en och samma gång.Är de bara ute för att få folk irriterade på motorcyklister eller finns det någon tanke bakom?
Bara rent jävelskap för att få folk att tycka ännu sämre om motorcyklister.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |