Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För en regnig dag
View attachment 516383
Ja, återkommer när den blivit läst. Den finns på nederländska också om du är grym på detÄr det boken hon har skrivit?
Det sista jag hörde om den var att den inte skulle översättas, men engelska säljer nog tillräckligt för att det ska vara värt kostnaden, ge oss en recension när du har läst lite av den
Beställde också idagFör en regnig dag
View attachment 516383

Men denna får väl snarast ses som ett komplement till samlingen snarare än ett projekt, lite generell uppstartsservice kanske vore lämpligt då den stått ett tag men i övrigt tror/hoppas jag inte att den behöver sådär enormt mycket pyssel. Inte överdrivet mycket som kan gå fel på en sån här

Denna blev det idag:
View attachment 516461
Köpt av en snäll forumit, jag tackar och bockar för förtroendet och lovar att ta väl hand om den
Och jag vet, jag skulle inte ha fler projekt...Men denna får väl snarast ses som ett komplement till samlingen snarare än ett projekt, lite generell uppstartsservice kanske vore lämpligt då den stått ett tag men i övrigt tror/hoppas jag inte att den behöver sådär enormt mycket pyssel. Inte överdrivet mycket som kan gå fel på en sån här
Nu saknar jag bara en Monkeybike![]()
Bilder önskas, gärna detaljbilder om du kommer nära (tror att fler än jag vill se)I lördags köpte jag biljetter till GP-depån på torsdagen innan racet på Assen!
En till mig och varsin till sönerna. Så kl 14-19 den 26:e Juni kommer ni hitta mig i depån på Assen!! Pitwalk kommer också att ingå. 35 år sedan jag besökte en GP-depå senast, då i Anderstorp. Tror detta kan bli en minst lika mäktig upplevelse.
Du bör börja med ESP32 istf arduino, samma kodplattform men snabbare, mindre och med wifi/bt.DTF-1 olja för fördelningslåda och en drös grejer med Arduino och Shelly för att bygga ny styrning till en Mosquito Magnet (har ledsnat på original kretskort som ofta krånglar och saknar schema).View attachment 517226View attachment 517227
- Vad för slags kort byter du ut nu med det nyförvärvet?View attachment 516757
På Powers SUPERDEALEN 2025 maj.
PowerColor Radeon RX 6900 XT Ultimate Red Devil- Vad för slags kort byter du ut nu med det nyförvärvet?
Johan Persson?Köpte en tavla.
Signerad av konstnären på plats.
Någon som känner igen konstnären?![]()
Stefan "Lill lövis" JohanssonKöpte en tavla.
Signerad av konstnären på plats.
Någon som känner igen konstnären?![]()
Du har PM.Stefan "Lill lövis" Johansson
väldigt speciella tavlor.
Får man fråga vad en tavla kostar?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |