bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Flickan och hennes kusin ska åka a-traktor till Sundsvall, har gjort en rutt i Topo-GPS mappen så dom ska välja för att undvika stora vägar. Då dom tankade ikväll så bad jag dom fråga om en karta på OK macken men det finns inte längre. Nu har jag skickat med en OK-karta som jag brukar ha i packväskan på KLR:en uti fall telefonerna tjorvar eller dom ska planera om resan.
Finns det nån som delar ut gratis kartor längre eller är man nu mer tvingad att köpa en atlas?
Finns det nån bra fickkarta inte inbunden bok som är lämplig för hoj som rekomenderas? Funderar på att köpa en eller två kartor för att ha med på hojarna.
Finns det nån som delar ut gratis kartor längre eller är man nu mer tvingad att köpa en atlas?
Finns det nån bra fickkarta inte inbunden bok som är lämplig för hoj som rekomenderas? Funderar på att köpa en eller två kartor för att ha med på hojarna.