2025 Red Bull GP of The Americas

Lite OT men för dom som vill förkovra sig lite om motogp så kan jag varmt rekommendera podcasten eller youtube kanalen gypsy tales som har intervjuer med både Stoner och Miller.
Speciellt den sista med Miller ger en väldigt bra inblick bakom kulisserna med allt från rookie löner till skillnader mellan märken.

Jag fann bland annat ducatis stora användning av Pirro väldigt intressant där han lägger varv på varv med olika uppdateringar och dom bara tittar på data och väljer det som ger mest effekt.
Tydligen så fick ducati ett infall och tog bort vingarna och tog hojen till en flygraka och fick upp hojen i nästan 400....:3freak

Varför citerar du mig…?
:va
Har inte diskuterat MMs löpning i mitt inlägg som du quotade.
Det jag diskuterade var MMs totala brist på sportsmanship!
Ju, generellt några här i forumet gnäller endast när MM gör misstag!!!

Lite OT men för dom som vill förkovra sig lite om motogp så kan jag varmt rekommendera podcasten eller youtube kanalen gypsy tales som har intervjuer med både Stoner och Miller.
Speciellt den sista med Miller ger en väldigt bra inblick bakom kulisserna med allt från rookie löner till skillnader mellan märken.

Jag fann bland annat ducatis stora användning av Pirro väldigt intressant där han lägger varv på varv med olika uppdateringar och dom bara tittar på data och väljer det som ger mest effekt.
Tydligen så fick ducati ett infall och tog bort vingarna och tog hojen till en flygraka och fick upp hojen i nästan 400....:3freak
Inte förvånande.

Har inte KTM (Brad Binder) rekordet på högsta toppfart på bana? Tror det var uppe i strax över 360 km/h. Detta med vingar på bana med begränsat lång raksträcka. Galna maskiner! Tekniska vidunder.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D