Sverige idag..

Skicka dit några bilister från Stockholm.

Mvh
Been there och som bilburen besökare i den staden är väldigt spännande, man ser vart man ska men att hitta nån väg dit är svårt, spårvagnar, kanaler etc. Nu är det förmodligen ännu värre beroende på alla nya taxichaffisar och andra långväga båtpassagerare.

Been there och som bilburen besökare i den staden är väldigt spännande, man ser vart man ska men att hitta nån väg dit är svårt, spårvagnar, kanaler etc. Nu är det förmodligen ännu värre beroende på alla nya taxichaffisar och andra långväga båtpassagerare.
Haha ja och framför allt folk från Tjotahehejti som ska på Liseberg. Rondell, hur var det nu, höger eller vänster.

Hur kan man göra trafiken i gbg ännu jävligare?
Du har rätt. den är en katastrof.
Men politikerna jobbar på det. Tar bort parkeringar, inför cykelbanor, tar sedan och blockerar cykelbanan för nåt vägarbete (exempel Såggatan just nu mellan Godhemsplatsen och Ekedalsgatan här i Majorna. Så cyklisterna väljer ändå gatan. Inte för det är någon blockering inom synhåll. Utan för blocket kan vara bakom nästa backkrön och då måste du stanna cykeln och bära den förbi hindret eller ut på gatan eller upp på gångbanan. Om du inte behärskar rycka upp framhjulet ca 15 cm kasta det över gångbanestenen eller stenarna mellan cykelbanan och gatan. Och sedan få med bakhjulet. Jag har misslyckats två gånger och kraschat så jag tänker sluta försöka wheela över hindren. Fegt ? Javisst ! :)

Ja, sätt fart.
Orkar inte höra en sjuklöverpolitiker prata om nationell kris eller inhemsk terrorism.
Lös det bara.

1000044610.jpg

Hörde på nyheterna att det var någon i Vänsterpartiet vars namn är svårstavat som tyckte att Jimmie Åkesson skulle utvisas från Sverige......
Bra, låt oss ta den konflikten.
Ska afrikaner bestämma vilka svenskar som skall bo kvar i Sverige? Eller ska svenskar göra det?
Jag välkomnar den tydliga frågan faktiskt, tack till vem afrikanen nu var.

Hur ramades denna korkade "nyhet" in av våpen på MSM -4?
När jag tänker efter var det nog inte på nyheterna jag såg det. Var nog något inlägg på nätet han gjort någonstans som länkades. Blev bara så full i skratt när läste det. Har extremt svårt att ta något på allvar som folk från Vänstern & Centern och liknande pajaspartier vräker ur sig.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back