Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Ojoj, nu har dom förstört Sverigebilden igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vet inte vad det är, men det är jättekonstigt, hela grejen.Jag antar att det är en följd av att det i text kan vara svårt att urskilja sarkasm.

Hur kan man göra trafiken i gbg ännu jävligare?
Har ni bil, använder bil, kör inte till Göteborg.
View attachment 509940
Göteborg hatar er.
![]()
Lägre hastighet, sämre framkomlighet och färre parkeringar – så kan Göteborg strypa biltrafiken
Så kan Göteborg strypa trafiken: "Det ska bli så jävligt som möjligt”www.gp.se
Var där i höstas, folk fattade ingenting när man frågade om parkering. Vad jag minns fanns bara p-hus, som om man vore i något jävla -köpingHur kan man göra trafiken i gbg ännu jävligare?
Hur kan man göra trafiken i gbg ännu jävligare?
Been there och som bilburen besökare i den staden är väldigt spännande, man ser vart man ska men att hitta nån väg dit är svårt, spårvagnar, kanaler etc. Nu är det förmodligen ännu värre beroende på alla nya taxichaffisar och andra långväga båtpassagerare.Skicka dit några bilister från Stockholm.
Mvh
Haha ja och framför allt folk från Tjotahehejti som ska på Liseberg. Rondell, hur var det nu, höger eller vänster.Been there och som bilburen besökare i den staden är väldigt spännande, man ser vart man ska men att hitta nån väg dit är svårt, spårvagnar, kanaler etc. Nu är det förmodligen ännu värre beroende på alla nya taxichaffisar och andra långväga båtpassagerare.
Du har rätt. den är en katastrof.Hur kan man göra trafiken i gbg ännu jävligare?
Bara ta enduron till jobbet, då kan du köra över alla ojämnheter, t o m dubbelblippa över staketen till byggena och impa lite på dom gulklädda polackernaJag har misslyckats två gånger och kraschat så jag tänker sluta försöka wheela över hindren.
Hörde på nyheterna att det var någon i Vänsterpartiet vars namn är svårstavat som tyckte att Jimmie Åkesson skulle utvisas från Sverige......
Bra, låt oss ta den konflikten.Hörde på nyheterna att det var någon i Vänsterpartiet vars namn är svårstavat som tyckte att Jimmie Åkesson skulle utvisas från Sverige......
Hörde på nyheterna att det var någon i Vänsterpartiet vars namn är svårstavat som tyckte att Jimmie Åkesson skulle utvisas från Sverige......
Till Skåne?
Hur ramades denna korkade "nyhet" in av våpen på MSM -4?Hörde på nyheterna att det var någon i Vänsterpartiet vars namn är svårstavat som tyckte att Jimmie Åkesson skulle utvisas från Sverige......
När jag tänker efter var det nog inte på nyheterna jag såg det. Var nog något inlägg på nätet han gjort någonstans som länkades. Blev bara så full i skratt när läste det. Har extremt svårt att ta något på allvar som folk från Vänstern & Centern och liknande pajaspartier vräker ur sig.Hur ramades denna korkade "nyhet" in av våpen på MSM -4?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |