Sverige idag..

Men är det inte solklart? Det handlar om exhibitionister. Kanske borde dom se sig efter ett lite mer spännande jobb, kommunhuset är alldeles för tråkigt.
Vill man satsa på Politiken som yrke är man väl exhibitionist ?:va

Politiker är politiker och folk tappar hakan. Det enda som är riktigt ovanligt här är väl bevisläget?

Edit: För att citera en tidigare chef när S hade varit på sexklubb och hängde på tork pga kortfaktura "Vi i M är inte korkade nog för det där. Vi betalade alltid kontant."

Aha, ok, men då kanske det inte är ett kommunhus, utan ett 'komiminmunhus' .. ? :LOL:
Det är inte ett kommunhus, utan ett 'komiminmus' ... ? :)
Från GP, papperstidningen på gymmet idag
Det underminerar förtroendet för de här personerna,
för partierna och egentligen för demokratin.

Last edited:
Efter tre Alingsåspolitiker försökt göra jobbet roligare, varför ? så råkade jag se att Regeringen kallar alla partier till ett möte om klimatmålen. Blev nyfiken och hittade
Spontant måste enklaste sättet nå målen vara att minska befolkningen ...
I målen ingår inte utsläpp från tex mat, kläder och så vidare som vi köper från utlandet ....
Ett annat sätt nå målen blir med andra ord både för EU och Sverige att flytta all produktion av mat och prylar samt befolkningen bort från Europa. :hihi

Last edited:
a23cdf96c1ac54bc99b54aa5595768da.png

Mvh

Vem fan vare som sålde den där kebaben?

Har du några personuppgifter på mannen? Jag tänker med tanke på att du la inlägget här och inte bland stötande skämt.
Eller syftar du på den förändring vi sett i landet sedan 2015?

Vi vet i alla fall med säkerhet att det handlar om en 25-årig man som skulle träffa sin socialhandläggare, alltså en av dessa så kallade fattiga.

Den där tygtrasan med kulor ger väl en viss indikation också.

Last edited:
Vem fan vare som sålde den där kebaben?

Har du några personuppgifter på mannen? Jag tänker med tanke på att du la inlägget här och inte bland stötande skämt.
Eller syftar du på den förändring vi sett i landet sedan 2015?

Vi vet i alla fall med säkerhet att det handlar om en 25-årig man som skulle träffa sin socialhandläggare, alltså en av dessa så kallade fattiga.
Drivveden försvann, det balanserar ändå i någon mån det andra förargelseväckande i denna historia.

Läste rubriken och tänkte på en helt annan ort, sen blev det förvirrat i huvudet när jag såg "Osby". Hade det varit den orten jag tänkte på hade det ju kunnat ge upphov till följande fråga på de lokala kebabhaken: "Vill du ha mild sås, stark sås eller Alingsås?"

Läste rubriken och tänkte på en helt annan ort, sen blev det förvirrat i huvudet när jag såg "Osby". Hade det varit den orten jag tänkte på hade det ju kunnat ge upphov till följande fråga på de lokala kebabhaken: "Vill du ha mild sås, stark sås eller Alingsås?"
Skulle kunna bli en lokal backrutestripe
Vill du ha (m)ild sås, (s)tark sås, (v)vsås eller Alingsås ?

Last edited:

Så Sverige. 🙈
Ja det här uttalandet gav förståss burop från stats- / regions- och kummunalbidragsberoende
Kulturministern:
– Det är heller inte politikens uppgift att kräva medborgarna på mer och mer skattepengar för att man inte orkar stå upp för sina prioriteringar.

Ja det här uttalandet gav förståss burop från stats- / regions- och kummunalbidragsberoende
Kulturministern:
– Det är heller inte politikens uppgift att kräva medborgarna på mer och mer skattepengar för att man inte orkar stå upp för sina prioriteringar.
Är väl samma här inne, så snart det kommer ett högerperspektiv så börjar läktaren skräna. 😅

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back