Toyman pensionären
Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
1982. Vart över där igen. Long Beach USA. Läste vid ett frukost hos Tom Ridings. En tjusig HD till SALU. Fick löst det på något sätt att jag kunde betala den! Åkte och hämtade den, de vart ca 4 mil dit. När säljaren kom ut och hälsade, vi gjorde upp. Riktig HD-knutte. Jeans och t-shirt var vad jag hade.... 4 mil typ naken på highway 405... vardag eftermiddag. Stor HD med förlängd gaffel. Hög tygndpunkt.. Tom sände hem den till mig. Körde lite en sommar. Inget för mig. Lämnade in den på Friggagatan Z-motor. De sålde den och jag köpte en RD350... YPVS 1983.... Blev inget direkt åka med den. Så kom det barn. Den bara stod i ett cykelgarage. Ett bekymmer såldes efter ett tag. Köpte en leksaksbutik 1983. Blev pappa 1984. Bet blev ont om nöjestid! ;-)

Vid Toms Industrifastighet i Long Beach. Tidigare plats för bilförsäljning. Toms far.

Tom. tidigare Funny Car chaufför Alcohol och Nitro Funny Car. Körde Joe Pisanos Nitro bil något år. Tom hjälpte flera dragracers i Europa med råd och inköp delar.

HS Super GLIDE. Luft och buller. King&Queen dyna. Förlängd gaffel.

Tom gillade Porsche och gör fortfarande...

Motor-rummet i lokalen vi hade då. Låter bra.... HD-Hjälm. Fåntratten.

Tidningen Norra Halland.

En sådan RD 350 vart det. Kul. Men ingen tid till hojåka.

Vid Toms Industrifastighet i Long Beach. Tidigare plats för bilförsäljning. Toms far.

Tom. tidigare Funny Car chaufför Alcohol och Nitro Funny Car. Körde Joe Pisanos Nitro bil något år. Tom hjälpte flera dragracers i Europa med råd och inköp delar.

HS Super GLIDE. Luft och buller. King&Queen dyna. Förlängd gaffel.

Tom gillade Porsche och gör fortfarande...

Motor-rummet i lokalen vi hade då. Låter bra.... HD-Hjälm. Fåntratten.

Tidningen Norra Halland.

En sådan RD 350 vart det. Kul. Men ingen tid till hojåka.

Rikt motorliv !