Riktigt bra 90-tals kväll på P3 idag. Nas, 2 Pac, Nirvana, Fugees, All Saints, Madonna.
Vad finns det ens för musiker nu för tiden? Ed Sheeran?
Är 90-talet då mänskligheten peakade? Jag tror det.
Apropå det ska jag bjuda en kompis på 90-tals kväll i Stockholm snart. Ni som är lite äldre än mig, vilka krogar, aktiviteter, drinkar, maträtter ska man fixa? Tänk 1991-1993, då var jag 12-14 så har hyfsad koll men behöver lite hjälp.
Vad finns det ens för musiker nu för tiden? Ed Sheeran?
Är 90-talet då mänskligheten peakade? Jag tror det.
Apropå det ska jag bjuda en kompis på 90-tals kväll i Stockholm snart. Ni som är lite äldre än mig, vilka krogar, aktiviteter, drinkar, maträtter ska man fixa? Tänk 1991-1993, då var jag 12-14 så har hyfsad koll men behöver lite hjälp.
Personligen tror jag inte att det finns ett mycket bättre årtionde att ha spenderat barndomen i i
Musiken var bättre, TV var bättre, tekniken var på frammarsch, man såg introduktionen av och växte upp med mobiltelefoner, tv-spel och så vidare vilket gör att man kunnat få ut mesta möjliga av dessa ting. Att försöka introducera ny teknik för de som var gamla redan vid dess införande blir inte optimalt, visst kan gamlingar lära sig handskas med en dator eller mobiltelefon och dylikt men det blir helt enkelt inte samma sak som att ha växt upp med det. Vi som är födda därikring 80-sent till 90-tidigt var med från början och fick växa upp med/följa med i teknikens utveckling, från Supernintendo, Nokia 3310 och datorer i hemmet till moderna spelkonsoller, smartphones, gamingdatorer etc. Vi drog fan en jackpot på många plan