Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Gruppkörning Àr inte alltid bÀsta lösningen!
0:31 i klippet. BÀsta filmen som nÄgonsin gjorts.
0:31 i klippet. BÀsta filmen som nÄgonsin gjorts.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjena! Ăr ofta inne och lĂ€ser men har inte sett nĂ„got om Ă„landsresor. Kanske kan forumet bli bĂ€ttre pĂ„ att belysa events och liknande?
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.se
Var till Norge i slutet pÄ maj 2017. Stannade pÄ denna plats för vila och dricka vatten. Kommer en karavan med 20 svenska hojar. DjÀvligt glad att jag slapp Äka i det lÀmmeltÄget.
Tack du gjorde det klartEvents brukar aviseras i denna forumsdel:
TrÀffar / Events / SamÄkning
Ăr det nĂ„n mc-trĂ€ff i landet? Var nĂ€r hur! Vill du ut Ă„ köra kurvigt med en likasinnad? Det hĂ€r Ă€r stĂ€llet för dig.www.sporthoj.com
Exakt min instÀllning. HojÄkande Àr en upplevelse, inte en umgÀngesform. Man upplever sig sjÀlv, letar man nya vÀnner finns andra forum.Jag pratar gÀrna motorcyklar med folk, men kör helst ensam.
AlltsÄ, nu blir jag trött, det Àr inte antingen eller, lever vi i en diktatur? En del vill Äka hoj med andra och samtidigt fÄ nya vÀnner och umgÄs med gamla vÀnner. Andra vill Äka sjÀlv och fÄ sin terapi i ensamhet. TrÄkig instÀllning att nÄgot av alternativen skulle vara fel.Exakt min instÀllning. HojÄkande Àr en upplevelse, inte en umgÀngesform. Man upplever sig sjÀlv, letar man nya vÀnner finns andra forum.
Det har ju du lyckats med att göra i detta fora (utomskap) sÄ rÀtt fora för dig?Exakt min instÀllning. HojÄkande Àr en upplevelse, inte en umgÀngesform. Man upplever sig sjÀlv, letar man nya vÀnner finns andra forum.

Ja, istÀllet för att racka ner pÄ det man sjÀlv inte gillar kan man vÀl uppmuntra de som gör det man sjÀlv gillar i andra trÄdar istÀllet?Jag mÄste sÀga att trÄden tog en kanske lite trist vÀndning. Alla har vÀl lite olika anledningar till sitt hojintresse och ingen anledning Àr vÀl bÀttre eller sÀmre Àn nÄgon annan?
Det finns till och med forumister som inte ens kör hoj eller ens verkar vara intresserad av annat Àn att kasta in brandfacklor i olika diskussioner. Helt OK, utan dessa hade vÀl inte övriga heller skrivit nÄgot.

framför 

Helt enig!Ja, istÀllet för att racka ner pÄ det man sjÀlv inte gillar kan man vÀl uppmuntra de som gör det man sjÀlv gillar i andra trÄdar istÀllet?
Jag föredrarframför
Men nu har Peter skapat en trÄd som samlat en massa inlÀgg och gjort SportHoj mer levande!
Tack Peter!
Men nu behöver man inte gilla kökörning för att Äka med till à land. Och Àr man inte intresserad av varken mÀnniskor eller motorcyklar sÄ ska man naturligtvis inte följa med och förstöra en god stÀmning.
Jag gillar trevliga mÀnniskor och mÄnga som kör motorcykel Àr trevliga. Man kan lÀra kÀnna mÀnniskor pÄ hojtrÀffar som ocksÄ Àr en trevlig umgÀngesform.
Utan SportHoj hade jag nog inte trÀffat varken Brooklyn eller Bosse och inte Rockmorsan heller.
Och utan Peter hade jag nog inte fÄtt en oljelÀckande SkitHoj med dÄlig laddning, dÄliga bromsar och dÄlig vÀghÄllning sÄld. Tillverkad lÄngt hemifrÄn naturligtvis, alla har vi mörka sidor...
Men vi Àr fria mÀnniskor med fri vilja sÄ jag kör inte rak och trÄkig vÀg i KapellskÀr utan tar en nÀrmare vÀg.
View attachment 503373
Ja, istÀllet för att racka ner pÄ det man sjÀlv inte gillar kan man vÀl uppmuntra de som gör det man sjÀlv gillar i andra trÄdar istÀllet?
Jag föredrarframför
Men nu har Peter skapat en trÄd som samlat en massa inlÀgg och gjort SportHoj mer levande!
Tack Peter!
Men nu behöver man inte gilla kökörning för att Äka med till à land. Och Àr man inte intresserad av varken mÀnniskor eller motorcyklar sÄ ska man naturligtvis inte följa med och förstöra en god stÀmning.
Jag gillar trevliga mÀnniskor och mÄnga som kör motorcykel Àr trevliga. Man kan lÀra kÀnna mÀnniskor pÄ hojtrÀffar som ocksÄ Àr en trevlig umgÀngesform.
Utan SportHoj hade jag nog inte trÀffat varken Brooklyn eller Bosse och inte Rockmorsan heller.
Och utan Peter hade jag nog inte fÄtt en oljelÀckande SkitHoj med dÄlig laddning, dÄliga bromsar och dÄlig vÀghÄllning sÄld. Tillverkad lÄngt hemifrÄn naturligtvis, alla har vi mörka sidor...
Men vi Àr fria mÀnniskor med fri vilja sÄ jag kör inte rak och trÄkig vÀg i KapellskÀr utan tar en nÀrmare vÀg.
View attachment 503373
Ămsesidigt men skyll inte pĂ„ mig!Trevligt skrivet men blev lite rĂ€dd nu för Ă land
dÄ att vi ska dela rum, skoskavs... MÄste nog hitta nÄgon annan dela rummet med
Inget illa menat...
Du fÄr ta det med klantarslet som planerat detta! 

,Ă
rsmötet pÄ Sviestadsbanan.

. Ruskigt trÄkigt att trampa pÄ i 4-5 timmar utan att ha nÄgon att pusha pÄ extra i uppförsbacken.
.Fan, Jan Cogo som avatar! Du Àr född 1980 ish?Jag har inte haft körkort sÄ lÀnge, firade 2 Är igÄrMen min personliga preferens har blivit
à ka med mÄnga andra i grupp ger mig inte den kontrollen jag vill ha.
- Med min passagerare vi stannar, Àter och har det trevligt
- SjÀlv jag Äker precis hur jag vill och trafikregler blir mest en rekommendation
- Med dem nÀrmaste som har kort och hoj som jag kÀnner och jag vet hur dem Àr och framförallt hur dem kör
Med detta sagt, sÄ inser jag ju att alla inte Àr som mig och för dem som gillar eller vill prova att Äka i större grupper sÄ Àr det toppen att det finns folk som vill försöka styra upp det. SÄ jag tycker inte du ska sluta försöka Peter.
Fan, Jan Cogo som avatar! Du Àr född 1980 ish?
Kan alla avsnitt/dialog i huvudet. Starzinger Àr det bÀsta som skapats!
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
InnehÄll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
InnehÄll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |