Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett litet decimalfel eller enhetsfel där, 17647 km eller 1764,7 mil /år är mer rimligt.![]()

På min tischas ryggtext står det drunk & ugly.

Varför, behöver det förtydligas?På min tischas ryggtext står det drunk & ugly.![]()
Det är så jobbigt att behöva svara på dumma frågor när man ligger där och vill inte röra på sig!Varför, behöver det förtydligas?
Hos mig framgår båda med mer än önskvärd tydlighet. Första kan jag eliminera, andra är svårare då det beror på grad av det förra hos den som betraktar.

Söker du någon likasinnad så se till att texten är uppåt eller tryck både fram och bak.Det är så jobbigt att behöva svara på dumma frågor när man ligger där och vill inte röra på sig!![]()
Tyngst framtill med dubbelseende så jag räknar med magplask, övervikt kan aldrig ha felSöker du någon likasinnad så se till att texten är uppåt eller tryck både fram och bak.
Påminner inte så lite om sporten "bomben", som också praktiseras på badplatser sedan århundraden.En grym uppvisning i beachvolleyboll!![]()
Orgelkomplex?Nån gillar 4 cylindrigt men har bara två!!!
View attachment 502302
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |