Presidentvalet i USA 2024

Det bästa Trump kan göra nu är att erbjuda sig bli Demokraternas Presidentkandidat också.
Dvs Trump ställer upp som både Republikanernas och Demokraternas presidentkandidat.
För att ena USA !
Mot alla andra presidentkandidater !

Hade varit lite kul om demokraterna hade övertygat Kennedy Jr att ställa upp som vicepresidentkandidat tillsammans med Harris, i ren desperation.
Ja, intressant att nu följa med i partiets val av VP. Vilken person som tänker sig avancera uppåt i framtiden är villig att offra sig?
Lutar nämligen åt självmordsuppdrag att bli inslängd i sista minuten med kassa odds.

Ja, intressant att nu följa med i partiets val av VP. Vilken person som tänker sig avancera uppåt i framtiden är villig att offra sig?
Lutar nämligen åt självmordsuppdrag att bli inslängd i sista minuten med kassa odds.
Kanske blir det av den anledningen någon gammal och erfaren som ändå inte har karriären framför sig. Vänta nu, Biden skulle ju kunna ställa upp som visepresidentkandidat 😅

Kanske blir det av den anledningen någon gammal och erfaren som ändå inte har karriären framför sig. Vänta nu, Biden skulle ju kunna ställa upp som visepresidentkandidat 😅
Jag tänkte ett tag att det kunde vara en väg ut för honom.

Men nu blir det nog Strandhäll, hon har inget att förlora heller.

Jo, så långt är jag med. Men om hon nu blir presidentkandidat, så var ju frågan om vem som i såna fall blir vicepresidentkandidat. Hon kan ju inte vara både och.

Lyckas de få henne att ställa upp är hon nog bättre som presidentkandidat. Hon är ju den mest populära personen i Demokraterna, om jag inte minns fel.
Hon har fått frågan många år nu, och tackat nej på goda grunder. Tack o lov. Hon är värd lite lugn o ro, efter sin stora insats.

Back