Tadao Baba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 4 Dec 2022
- Hoj
- -16 Aprilia Tuono V4 Factory -92 Honda CBR900RRN -96 Ducati 916 Biposto -97 Honda Castrol Team Supersport, Ducati 996RS -98
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh herregud... Erotiskt...
Jag sparade bilden så jag då och då kan bli påmind om en era som gått i graven, dagens tvåhjulingar är antingen undermotoriserade kinastaket eller högbyggen med campingutrustning.

Tack! Ja vilket jäkla väder vi fick, jag har varit ute och åkt sen i Onsdags.Jäklar vad snygg och vilken renovering, är både avundsjuk på hojen och vädret![]()
Jag håller med! Det är en sån jäkla känsla att köra dessa hojarna ifrån (enligt min mening) den bästa tiden för mänskligheten, vi ”peakade” under 80-90talet som mänsklighet, efter det så har det bara gått neråt och utför.Jag sparade bilden så jag då och då kan bli påmind om en era som gått i graven, dagens tvåhjulingar är antingen undermotoriserade kinastaket eller högbyggen med campingutrustning.
nä, those where the days![]()

Vad fan, bor du i Örebro? Visste jag det?Tack! Ja vilket jäkla väder vi fick, jag har varit ute och åkt sen i Onsdags.
Jag håller med! Det är en sån jäkla känsla att köra dessa hojarna ifrån (enligt min mening) den bästa tiden för mänskligheten, vi ”peakade” under 80-90talet som mänsklighet, efter det så har det bara gått neråt och utför.
vi skulle stannat där!
Här kommer porrbilder.
View attachment 498092
View attachment 498093
Haha japp, bor i Örebro.Vad fan, bor du i Örebro? Visste jag det?
Tamejtusan, då finns det ju en chans att se den i verkligheten vid tillfälle!Haha japp, bor i Örebro.
Du också?
Jajamän, bor uppe i Nya Hjärsta.Haha japp, bor i Örebro.
Du också?
Jag bor ute i adolfsberg, tog en sväng in till stan.Jajamän, bor uppe i Nya Hjärsta.
Om du bor ungefär där bilderna är tagna så är du nästan granne med Dan, eller EST som han kallar sig här på forumet.
Det hade varit kul, men jag sålde min mest fungerande motorcykel för några veckor sedan.
Det går aaaldrig!Jag bor ute i adolfsberg, tog en sväng in till stan.
Vi verkar vara en hel del ifrån Örebro här, vi kanske skulle styra upp en träff någon dag?
Jag hoppas på att kunna åka dit. Förmodligen blir det på Pappaderon med lämpligt barn bakpå, så inte så inspirerad körning. Men det är en 90-talare i alla fall!
Ajdå, men får du igång 750n så kanske det funkar?Det hade varit kul, men jag sålde min mest fungerande motorcykel för några veckor sedan.
Har iofs en gammal 750 i garaget också som borde gå att åka på, men jag behöver hitta tid att riva isär förgasarna på den innan den kommer vilja starta.
Haha, tur att jag är från Skåne då!Det går aaaldrig!
Jag kommer nog inte ”Momsa” så mycket heller när jag åker dit!Jag hoppas på att kunna åka dit. Förmodligen blir det på Pappaderon med lämpligt barn bakpå, så inte så inspirerad körning. Men det är en 90-talare i alla fall!![]()
Ajdå, men får du igång 750n så kanske det funkar?
Träffen är den 8e Juni.
Jag är tyvärr tvungen att banga, ska traditionsenligt kolla på livestreamen av Senior TT med en kompis!Som det ser ut nu så ska det vara ok väder på Lördag när det är Sportbike revival i Nora.
Kanske lite regn på eftermiddagen som det ser ut nu, men förmiddagen ska vara OK.
Jag reserverar mig för att inte åka om det regnar!
Vi har snackat lite om att åka ifrån Örebro tillsammans, så jag tänker att vi kan samlas på ”Statoil” vid svampen kl 09:15 och sen rulla därifrån till Nora.
Vilka har tänkt att åka dit?
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!