Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Antagligen är det åldersrelaterat, men varför sätter man dekaler på sin hoj som översatt betyder död och dödsmaskin, 5 stycken per sida.
Står det kamikazepilot på ägarens körkort istället för A.
Världen är bra konstig idag...

Antagligen är det åldersrelaterat, men varför sätter man dekaler på sin hoj som översatt betyder död och dödsmaskin, 5 stycken per sida.

Håller med dig och jag fyller 50 senare iår. Tycker också det är riktigt töntigt med en massa döskallar på dekaler/kläder och hjälmar som vissa tycker är fränt

Vetefan om det är så värst hårdrock...

Jag tror att det finns en formel för det där, typ;
[Ålder] + [IQ] - [Norrlands Guld per vecka] < 80 .

Last edited:
Ja och munbajseriet med alla oneoffs på det 🫣skulle se blindstyret som betalar för sidopanelerna tex .
Det är ju faktiskt så att sitter tummen mitt i handen och andra bygger åt en så blir det dyrt 😂tror säljarn också listat ut det när byggkostnaden tas upp 😂
Sen ser värmeskyddet mot ljuddämpar’n fantastiskt skönt ut att hamna i vid en marksyning liksom alla små plåtlappar runt sadeln -oneoffs var det ja IMG_5815.pngIMG_5816.png

Last edited:
- Custom one-off rear fender
Hade velat se en närmare bild på den , i profil ser det ju bara ut som att det är monterat en till regskyltshållare i annan vinkel ovanför den vanliga

Bifogat

• IMG_1973.jpeg
    IMG_1973.jpeg
    176.5 KB · Visningar: 21
Nej, men nu inlagd som en ZZR vilket verkar stämma bättre - men milen är samma :lol
Inte så många ägare, men besiktigad senast 2015, och 91hk enligt registret, men över 140hk enligt annonsen:

0.94 liter är väl förvisso korrekt, men lite märkligt känns det ändå. Bilhandlare såklart.

1715693684304.png

Älskar annonser som dessa, visserligen kommer han kanske få det han begär men lite slött är det. Vill du ha 45500kr för en hoj ska du nog dra fram den och ta ett par bilder som säger något om skick. Gissar att det inte är den gröna som menas.

:rofl Precis, det lär vara den röda.

Den gröna är nog 1988 för den bakskärmen kom då, och 1989 fick den upsidedown-gaffeln och så heter inte den gröna modellen CR. :rofl

Alltså, jag är för att extrautrusta men wtf....
Ser ut som ett reflex kräkts på den och maken till meningslösa moddar får man leta efter. Bara sidospeglarna gör ju att den ser ut som en ledsen hund. Full system utan en kommentar om att det är mappat efter det...
Undrar om downforcen från vingarna gör stor skillnad vid korvmojjen...:3freak
1715761022721.png
1715761079863.png

Älskar annonser som dessa, visserligen kommer han kanske få det han begär men lite slött är det. Vill du ha 45500kr för en hoj ska du nog dra fram den och ta ett par bilder som säger något om skick. Gissar att det inte är den gröna som menas.

Det är inte utan att man blir lite förbannad när man läser annonsen.

Dessutom skrivet ur någonslags tredjepersonsperspektiv:

Det som har gjorts är att man endast har plockat ut motorn mer än så har man inte haft tid med. Den har tidigare startats men tanken var att göra en liten renovering!

Man the fuck up och vidgå att det är du själv som inte orkar få ihop hojen.

...eller ens rulla ut den i dagsljus!

Jag har inga andra bilder , det kommer inte heller tas andra bilder det får man respektera.

Ja, det är en åtråvärd maskin.
Ihopsatt, fungerande och rullande.
Det begärda priset känns för högt.
Åtminstone i relation till säljarens attityd i annonsen.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon