MC transport Norrköping-Huddinge köpes

Jim Profit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2005
Ort
STHLM.
Hoj
Honda Blackbird & HD Super Glide
Hej
Har köpt en hoj i Norrköping som behöver transporteras till Huddinge.
Saknar tyvärr drag på min bil så jag behöver anlita någon.

Någon här som vill (mot betalning såklart) göra en körning?
 
Vad är det för hoj ?
Fabrikat, modell, årgång ?

För det är en lite skillnad på att lasta och lossa en
ovan skulle jag och en kompis kunna åta mig att ta i en skåpbil (om jag bodde i närheten vilket jag inte gör.)

och en
som är en helt annan utmaning
precis som en
 
Last edited:
Vad är det för hoj ?
Fabrikat, modell, årgång ?

För det är en lite skillnad på att lasta och lossa en
ovan skulle jag och en kompis kunna åta mig att ta i en skåpbil (om jag bodde i närheten vilket jag inte gör.)

och en
som är en helt annan utmaning
precis som en

Det är en GSX-R ?
 
GSX-R, en fullt hanterbar hoj som tex enkelt förankras både framåt och bakåt och sida i passagerarfotpinstrianglarna med två spännband på varje sida i passagerarfotpinstrianglarna.
Ett spännband snett framåt, ett snett bakåt. På varje sida.
Och framtill borde det gå med spännband runt ena gaffelbenet och övre styrkronan och ut åt båda sidorna.
 
skåpsläp får man ju (nästan) låna gratis av freetrailer

Det jag lånade sist hade IAF gott om förankringspunkter
 
En GSX-R skulle jag kunna köra från Norrping till Huddinge, :tummenupp
Det går tåg dit och vinterkörning är kul.
Imorgon start vid 12-tiden i Norrköping. Borde vara framme i Huddinge mellan 14 och 15 inklusive två fika och värmapauser på vägen.
Är det vettiga däck typ Metzeler M7RR på GSX-R borde det gå bra.
Det snöade norr Hallandsåsen när jag 2011 i mars körde hem Sprint RS från Landskrona till Göteborg.
Vilket inte var planerat. Därav tog jag alla chanser för fika och värme på vägen.
 
Imorgon start vid 12-tiden i Norrköping. Borde vara framme i Huddinge mellan 14 och 15 inklusive två fika och värmapauser på vägen.
Är det vettiga däck typ Metzeler M7RR på GSX-R borde det gå bra.
Det snöade norr Hallandsåsen när jag 2011 i mars körde hem Sprint RS från Landskrona till Göteborg.
Vilket inte var planerat. Därav tog jag alla chanser för fika och värme på vägen.
4 plus och inte så mycket regn imorgon! :tummenupp?
 

Ifall rampen glöms. Norrköpingsbutiken har den.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top