Jag tycker den ser lite frän ut. Men också väldigt liten, stod du på en pall och tog fotot eller?Vet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker den ser lite frän ut. Men också väldigt liten, stod du på en pall och tog fotot eller?Vet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
![]()
Jag sträckte på mig och mina 1,76 gör att den ser liten ut. Men ju mindre den är, desto mindre väger den ju....Jag tycker den ser lite frän ut. Men också väldigt liten, stod du på en pall och tog fotot eller?
Hemskt ful, tycker det ser ut som man gjort inventering på överblivna delar och satt ihop det till en ny hoj. Tycker Yamma kan bättre än så.Vet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
![]()
Jag är där i morgon, fast inte med en SH-tröja utan (troligen) en svart tisha med texten Thruxton 900. Man vill ju känna sig lite uppklädd!Dåligt med bilder på gamla gubbar med SportHoj tröjor på sig.
I och för sig dåligt med bilder överhuvudtaget
Hoppas på bättring till imorgon.
De får väl inte plats i tröjorna längre....Dåligt med bilder på gamla gubbar med SportHoj tröjor på sig.
Min är för smal i halslinningen, går inte förbi käften!De får väl inte plats i tröjorna längre....![]()
Lovar att ha min på mig på söndag!Dåligt med bilder på gamla gubbar med SportHoj tröjor på sig.
Apropå nåt annat än bilderna då eller där finns nåt mysko samband som inte jag förstårVet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
![]()
Grabben gillar det, småttingarna (2 år) har inget val, men dom behöver ju nya upplevelser, och frugan hänger med för att dom är med@Hoztic
Kul att du får med familjen. Min ville absolut inte följa med.
Will do! ??Skrik till om ni ser mig![]()
Ja, nu ska man ladda ner en app och registrera sig för att få samma info. Och plötsligt är jag en handelsvara istället för konsument.Broschyrer saknades definitivt, men det är ju nya tider.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |