Sverige idag..

Jag bor dörren bredvid en som är med i den där listan :oops:

Kameradörröga känns väl självklart, gärna med inspelningsfunktion

Att skydda sig från en felskjutning (nytt svenskt ord) eller en trapphussprängning kräver nog rätt rejäla plåtar.

Du får göra julbonader i flerlagers Kevlar på båda sidor dörren, om inte annat så fattar dom kanske att det är fel dörr då

Det är väl jordgubbens familj som behöver köpa nya grönsaker nu.
Either or, men "tack för att ni valde Sverige".

Hörde en mycket bra reflektion från Hanif Bali, att det här är ju de som kom till Sverige för länge sedan (inget nytt i det) och att SD hade således rätt redan på 90-talet, vilka många framför att de inte alls hade.

Either or, men "tack för att ni valde Sverige".

Hörde en mycket bra reflektion från Hanif Bali, att det här är ju de som kom till Sverige för länge sedan (inget nytt i det) och att SD hade således rätt redan på 90-talet, vilka många framför att de inte alls hade.
Det hade väl gått att hantera om polisväsendet inte blivit bakbundet, och media implementerade en tystnadskultur om all kritik mot invandrare.
Ju längre man väntar med att hantera ett problem, desto värre blir det och desto jobbigare blir det att hantera.

Det hade väl gått att hantera om polisväsendet inte blivit bakbundet, och media implementerade en tystnadskultur om all kritik mot invandrare.
Ju längre man väntar med att hantera ett problem, desto värre blir det och desto jobbigare blir det att hantera.

Hela polisens underättlseorganisation med Säpo/Noa(f.d Rikskriminalen) var i praktiken designad bara för att övervaka vanlig medborgare utan nått vidare djup penetration i gäng utan handlade mer om ett fåtal grova kriminella grupperingar aom gjorde värderån,konstkupper o div .

I Göteborg skulle folket styras med designade artiklar i GP och GT :rofl

Dom kan la ta sina utskratande tomtar från Världensgångsidan i GP som Kviberg,Johan Nilsson o andra flanar o dra upp o kåsera o förnedra rävarna i stället för er vanligt folk :1pajas

Sen kan dom la ha Säpos fula kärringar som fågelskrämmor

Noachefen kan vara narr med sitt dåsiga samhalls utseende.
Han kommer ju från mänskliga soptippen INTERN_PE_net.jpg Säpo

:rofl

Skulle han packa sugrör med Anders Thornberg på samhall skulle det sett annorlunda ut

Jag bor dörren bredvid en som är med i den där listan :oops:
Då är det väl dags att sätta upp en kamera bakom tittögat i dörren, skruva igen brevlådan och börja fixa en liten mur av sandsäckar så du har skydd i varje fall liggande på golvet.
Och ta reda på telefonnummer till tidningarna.
Eller
ta några veckors semester långt bort till Grannen inte är kvar längre.

Då är det väl dags att sätta upp en kamera bakom tittögat i dörren, skruva igen brevlådan och börja fixa en liten mur av sandsäckar så du har skydd i varje fall liggande på golvet.
Och ta reda på telefonnummer till tidningarna.
Eller
ta några veckors semester långt bort till Grannen inte är kvar längre.
Äsch då, grannsammverkan och murder holes vid ingången bara.

Motorcykelparkering.jpg

Motorcykelparkeringar tar upp värdefull gatumark och därmed måste motorcyklister betala anser politiker i Hufvudstden.

Moped på motorcykelparkering.jpg

Mopeder ska också betala även om de är eldrivna men att parkera i Tokholma med massor av tokar är inte riskfritt...

Cykelparkering.jpg

Cyklar och mopeder utan skylt däremot tar inte upp värdefull gatumark och stolparna att låsa fast sitt fordon kostar heller inget! :tummenupp

Motorcykelparkering i Eskilstuna.jpg

I Eskilstuna däremot behöver man inte köpa en ny telefon, installera en app och sedan betala för att parkera! :tummenupp:Bugar

Tackar för tips och omtanken. Jag tänkte börja med att ordna nån slags skottsäker väst till mig och Camilla. Den kan man ju ha på sig när man åker hiss och vistas kring entren. Lägenhetsdörren är inte så kritisikt, jag har en bra gallergrind. Och jag har redan en ABC-brandsläckare, den får jag ställa närmare dörren ifall gärningspojken vill hälla bensin i brevinkastet.

Tackar för tips och omtanken. Jag tänkte börja med att ordna nån slags skottsäker väst till mig och Camilla. Den kan man ju ha på sig när man åker hiss och vistas kring entren. Lägenhetsdörren är inte så kritisikt, jag har en bra gallergrind. Och jag har redan en ABC-brandsläckare, den får jag ställa närmare dörren ifall gärningspojken vill hälla bensin i brevinkastet.

Släckaren skall inte vara vid dörren då :hihi

Dom älskar ju 7.62×39 o de är ju en slö 7.62 men kräver sin väst o då stoppas kulan bara där ni har strikeplattan.

Bara o läsa bibeln rejält innan läggdags med såna grannar

View attachment 490819

Motorcykelparkeringar tar upp värdefull gatumark och därmed måste motorcyklister betala anser politiker i Hufvudstden.

View attachment 490820

Mopeder ska också betala även om de är eldrivna men att parkera i Tokholma med massor av tokar är inte riskfritt...

View attachment 490821

Cyklar och mopeder utan skylt däremot tar inte upp värdefull gatumark och stolparna att låsa fast sitt fordon kostar heller inget! :tummenupp

View attachment 490822

I Eskilstuna däremot behöver man inte köpa en ny telefon, installera en app och sedan betala för att parkera! :tummenupp:Bugar
Nja problemet med vanliga trampcyklar är att de saknar regskylt.
Likadant med 25(?) km/h mopeder.
Annars hade trampcyklar och 25(?) km/h mopeder också upptagit värdefull gatumark.

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda