TomK
hela världen är min rejsingbana
Man blir det efter att ha varit på signalskyddsutbildning mm... sjukt vad det går att göra idag.Ni e paranoida
Edit
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man blir det efter att ha varit på signalskyddsutbildning mm... sjukt vad det går att göra idag.Ni e paranoida
Edit
![]()

Man blir det efter att ha varit på signalskyddsutbildning mm... sjukt vad det går att göra idag.![]()

Det har inte hänt nåt i natt. Inget alls! Snart flyr jag till Israel!
Vet inte vad ni tycker, men borde vi inte all dra vårt strå till stacken och .. tända eld på stacken?
Varför inte kolla lite på Originalet Ed GeinNu ska jag kolla på Motorsågsmassakern från 1974, ledig imorgon, hoppas det händer nåt riktigt EXTREMT i natt! Nu är det fest!
View attachment 490685

Tackar GUW. Dagen räddad.![]()
Tre män gripna med bensindunkar – misstänks för förberedelse till mordbrand
Tre män greps vid 03-tiden i natt misstänkta för förberedelse till mordbrand. Männen stoppades i en bil med bensindunkar.www.svt.se
![]()
Två personer häktade – nära 200 kilo sprängmedel i beslag
Närmare 200 kilo sprängmedel togs i beslag efter en omfattande polisinsats utanför Uppsala under tisdagskvällen. Två personer häktades under fredagen för bland annat förberedelse till grov allmänfarlig ödeläggelse.www.svt.se
![]()
Ny misstänkt mordbrand – eldade på dörr
Runt klockan halv sju på onsdagsmorgonen fick polisen larm om en misstänkt mordbrand i Jordbro i Haninge.www.svt.se
Det har inte hänt nåt i natt. Inget alls! Snart flyr jag till Israel!
Vet inte vad ni tycker, men borde vi inte all dra vårt strå till stacken och .. tända eld på stacken?

Jag träffade en äldre kvinna som delade ut Miljöpartiets flygblad strax innan 0800 på Kungsholmen igår.De som har röstat på mp har antagligen fått vad de vill nu och de som röstade s borde vid det här laget känna till att en röst på s är detsamma som en på mp. En majoritet i huvudstaden är mao glada nu då eller det här är nån slags humorartikel? Det känns bra att bo i en stad där mp fick typ 2% i valet
View attachment 490677
Trodde du lade till det där på skämt"Mötet avslutades med ett mingel där deltagarna bjöds på tilltugg och vegetariska wraps."![]()
Nytt möte mellan polis och gängkriminella i Malmö
På tisdagen bjöd Malmöpolisen in sju män från olika kriminella nätverk i staden till ett möte, rapporterar Sydsvenskan. Syftet var att övertala männen, de flesta i 30-årsåldern, att lämna den kriminella banan.omni.se
Myspys.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!