Hon hade helt klart rönt större framgång i "svanktråden" utan att ens anstränga sig.- Åhjo, klackar o pose botar inte det där.
Crosstövlar är ozexigt dessutom. Storlek 35 är sexigt..det har min trolovade![]()
"Botar"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hon hade helt klart rönt större framgång i "svanktråden" utan att ens anstränga sig.- Åhjo, klackar o pose botar inte det där.
Crosstövlar är ozexigt dessutom. Storlek 35 är sexigt..det har min trolovade![]()
Underbara vägar däruppe. Tyvärr har jag inte kört hoj där bara bil men det var några trevliga timmar.Alanis Morrisette på Mulholland.
- Nu är det ju både babes o bikes man får kommentera så - kan någon på fullt allvar gilla det där fullt synliga fackverket på monstercyklarna? På med en sportkåpa för fandern!Alanis Morrisette på Mulholland.
View attachment 489068
Yes, det är hennes Monster.
Samma hoj syns i videon här - hennes underbara spoof på Black Eyed Peas.
Ja.- Nu är det ju både babes o bikes man får kommentera så - kan någon på fullt allvar gilla det där fullt synliga fackverket på monstercyklarna? På med en sportkåpa för fandern!
*duckar för returreplikerna*
Pfffft… Fotoshoppade?
Pfffft… Fotoshoppade?
Vad är väl som naturlig skönhet?Pfffft… Fotoshoppade?
EJ fotoshoppad!
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN