Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tatuerat patronbälte vänt åt fel håll på låret

Skott i råttan??Tatuerat patronbälte vänt åt fel håll på låret
I rest my case…
Tatuerat patronbälte vänt åt fel håll på låret
I rest my case…
När hon ligger på rygg med benen rakt upp i luften blir det rätt.Tatuerat patronbälte vänt åt fel håll på låret
I rest my case…
Asså det kanske stämmer, men jag gillar ju huvudfotingar också så jag klagar inte.Har hon inte väldigt korta ben i förhållande till överkroppen?
Propprtionerna är skumma
Asså det kanske stämmer, men jag gillar ju huvudfotingar också så jag klagar inte.
De benen går verkligen hela vägen upp.Jag skall försöka kompensera:
Jag gillar kurvor bättre, i fler sammanhang.Hon står och putar med röven för att bli "attraktiv". Då drabbas annat.
Jag skall försöka kompensera:View attachment 489036View attachment 489037View attachment 489038View attachment 489039View attachment 489040
Bättre med en snabb raksträcka fram till kurwan!Jag gillar kurvor bättre, i fler sammanhang.

- Jag med. Oproportionerligt.Ja, jag ställer inte heller speciellt höga krav på perfekt utseende, alla kan ju inte se ut som mig, men jag hajade till
Vackert fårmulerat, som väntat!Man får tycka vad man vill. Det är okay.
Min erfarenhet är att över tid, så har kurvor en förmåga att utvecklas till sfärer - medans raksträckor över åren kan komma att få en viss kurvatur. Tänk snabba sweepers som man har full sikt igenom, ser vad som kommer härnäst och ger en möjlighet att ladda på där det går - eller ta det försiktigt så man inte ställer till det för sig.
Nu en bild på ett...
View attachment 489044
...meta får.
Du hade inte reagerat om hon hade stillettklackar och nån utstuderad posé.- Jag med. Oproportionerligt.
De benen går verkligen hela vägen upp.
Dom behövs för att hon ska kunna utföra sina konster!Himla tjat om benen, dom läggs ändå åt sidan...
- Åhjo, klackar o pose botar inte det där.Du hade inte reagerat om hon hade stillettklackar och nån utstuderad posé.
Nu har hon crosstövlar...och typ 35 i storlek.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |