Nja, att vi nu har en rörelse (som dessutom inte tål kritik i någon form) vars grundare och företrädare är intresserade av sex med barn är värt att nämna. Jag är säker på att det går att tala om på ett bättre sätt än vad Björn Söder gjorde, men är å andra sidan säker på att reaktionen hade blivit exakt den samma hur än han hade uttryckt sig.
Jag vet inte om de flesta dömda pedofiler är familjefäder, det var första gången jag hörde.
Problemet med Pride är inte främst att de har en del riktigt dåliga företrädare, problemet är att de vill prata och utöva sex nära barn, de har redan i de första Pride tågen i Stockholm varit noga med att involvera barn i kombination med de mest uppseendeväckande perversioner, det är märkligt om ingen annan än Björn Söder tycker det är konstigt.
Nu ser vi hur män i kvinnokläder vill ha barn i knät och läsa sagor, alla som själv inte är pedofil ser ju det olämpliga i det men spelar hellre med i teatern än blir utstött ur gemenskapen. Björn Söder är redan utstött.