Jag tycker de här frågorna om vad Kina, Ryssland och Iran ligger bakom är delvis spännande men det är också en dimridå. Sverige ser ut som det gör på grund av medvetna politiskt fattade beslut och omedveten befolkning som inte såg det komma, allt annat är käbbel, kanske sant men vi har alla verktyg för att rädda landet och vi behöver inte skylla på någon läskig främmande makt som har ett jättestort intresse av Sverige av helt oförklarliga skäl.
Det finns någon typ av förnekelse i dessa frågor upplever jag. Iran lyckas inte destabilisera någon annan än just världens största humanitära supermakt.
Det finns någon typ av förnekelse i dessa frågor upplever jag. Iran lyckas inte destabilisera någon annan än just världens största humanitära supermakt.

) och göra det där, så slipper Sverige drabbas"... Tror inte hennes hiss går hela vägen upp... Själv tycker jag att de som vill ha ett förbud mot koranbränningar kan flytta till de länder som redan har sådan lagstiftning, så slipper Sverige ändra sin.