Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Skitball bagger, det enda som stör är det fula slutröret.

Jag var inte direkt förtjust i lacken heller.
Sen tycker jag det är fult med dom gigantiska framjulen också, men folk i USA tycker att stora hjul på allt är jättefränt och det är väl därifrån byggstilen kommer.

donk_car_yellow.jpg

Måste medge att jag diggar den :rodnar Kanske inte faller alla i smaken, men när folk använder termen "unik" i marknadsföringssammanhang så tenderar det att innebära att det rör sig om den negativa änden av spektrat, dvs en styggelse utan dess like. Här tycker jag ändå att byggherren fått till något som både är verkligt unikt och samtidigt har någon slags formspel som funkar, och det är det inte alla som lyckas med. Jag hade inte skämts på den i alla fall.

Ingen levande skam i kroppen, alltså.

It's out there, I said it.
Inte för fem öre, har alltid struntat fullkomligt i vad som tycks och sägs om mig så detta är fan lindrigt i jämförelse med annat dumt jag gjort/sagt! :D Sköta sig själv och skita i andra är en jävligt bra devis, världen vore bra mycket trevligare om fler följde det mantrat. Sådeså! :yoparty

Att jag är glad på hojen jag kör, DET är vad som är viktigt. Man mår så mycket bättre om man bara struntar i viktigpettrar som har synpunkter på vad man kör. Det finns för fan folk som föredrar sitt nötkött välstekt, skulle jag uppröras eller rätta mig efter det så skulle jag bara lida desto mer... :hihi Bara som ett exempel :tummenupp

Last edited:
Kanske inte medvetet utan en följd av att lack och färgad plast reagerar olika på oxidering/solblekning och antar olika nyanser med åren? :va

Kanske olika leverantörer av skärmar och ljusmask. Tanken omlackerad...?

...eller också behöver man spela ner intresset för en såpass eftertraktad modell.

Jag var inte direkt förtjust i lacken heller.
Sen tycker jag det är fult med dom gigantiska framjulen också, men folk i USA tycker att stora hjul på allt är jättefränt och det är väl därifrån byggstilen kommer.

donk_car_yellow.jpg
Den passar ju på ett svampmet i Alabama.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back