Ha ha, jag kan ha missuppfattat...men så här ser min ut.
Men nu funderar jag på att lacka om den...blå...eller grön
View attachment 483389
Lacka den i klassiska Kawasaki färger...
Alltid retar det någon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha, jag kan ha missuppfattat...men så här ser min ut.
Men nu funderar jag på att lacka om den...blå...eller grön
View attachment 483389
Fulast i dag!
View attachment 483418
Den där ramen i en nakenhoj är inte grann..Fulast i dag!
View attachment 483418
”Humpen” på sadeln var i sanning inget vidare. Cutsen får man gissa lite men jag anar katastrof. Framskärmen är märklig, fast kanske original? Undrar vad lackeringen gick loss på. En styggelse i sin helhet.Biltemas dubbellyse piggar alltid upp.
Med ett sådant i annonsen snappar man ambitionsnivån på resten direCkt.
Ljuddämparna passar fint på en caferäser som denna. Undrar varför han säljer.Fulast i dag!
View attachment 483418
Vi får hålla ett öga på Sörens alster framgentLjuddämparna passar fint på en caferäser som denna. Undrar varför han säljer.
Genomtänkt och harmoni i linjerna. Nytt bygge på gång får vi hoppas.
Ljuddämparna passar fint på en caferäser som denna. Undrar varför han säljer.
Genomtänkt och harmoni i linjerna. Nytt bygge på gång får vi hoppas.
Straight outta Roffes, crazy motherfucker named SuperZoomMmm... Precis.
Ljuddämparna är verkligen straight outta' Roffeskatalogen.
Brittrejsgrön och polestarblå vr46-logga!Lacka den i klassiska Kawasaki färger...
Alltid retar det någon.
Ehhhh, vilken ton
Inte alls faktiskt, jag skrev att jag hållit ett öga på annonsen under lång tid och sett den läggas upp lite då och då med varierande prisbild samt att det faktum att han inte fått sålt den tyder på att han begär för mycket. Undrade därför hurpass säljsugen han var och vad han kunde tänka sig att släppa den för. Hade han varit beredd att sänka priset en hyfsad bit så hade jag faktiskt varit intresserad av att köpa den, jag var verkligen inte ohövlig eller dylikt utan skickade en helt seriös förfrågan med den lilla kommentaren att det faktum att han inte fått sålt hojen på x antal månader kanske innebär att han ligger för högt i pris. Därefter fick jag den harangen. Han fortsatte yra ett tag även efter detta om hur anledningen till att hojen inte blivit såld ännu var för att han varit för tidigt ute i och med att "säsongen hade ju inte kommit igång ännu", och när jag ifrågasatte säsongens relevans då potentiella intressenter knappast lär köpa den för att ha som brukshoj så fick jag följande svar:Ehhhh, vilken ton
Vad har du skrivit åt honom?
Någonting totalt förnedrande, eller?
Jag har ingen uppfattning alls om prisbilden, och har ju inte det intresset heller, men man blir ju lite nyfiken på hur folk agerar...

Men ja, som jag sa i mitt förra inlägg så kan det ju vara så att det inte bara är priset utan även säljarens attityd som gör att hojen är svårsåld... 
Det får någon annan göra, mitt sista svar har han inte läst vad jag kan se så jag är nog blockad.Fråga varför motorn gåtts igenom på en hoj som knappt ser använd ut.

@Tammer - Skynda fynda!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha SR 250 https://www.blocket.se/annons/stockholm/yamaha_sr_250/108514463
View attachment 483451
Han har ju tre annonser till ute, varav en bostadsrätt på Norrmalm som har en månadsavgift på 380 kr. Kan det verkligen stämma?? Nu bor jag ju i Småland, men det hade varit en galet låg avgift även här, i ett samhälle med 3500 invånare..Det får någon annan göra, mitt sista svar har han inte läst vad jag kan se så jag är nog blockad.![]()
Inte ovanligt med låga avgifter i gamla hus i storstäderna. Finns ett gäng med nollhyra också.Han har ju tre annonser till ute, varav en bostadsrätt på Norrmalm som har en månadsavgift på 380 kr. Kan det verkligen stämma?? Nu bor jag ju i Småland, men det hade varit en galet låg avgift även här, i ett samhälle med 3500 invånare..![]()
Han har ju tre annonser till ute, varav en bostadsrätt på Norrmalm som har en månadsavgift på 380 kr. Kan det verkligen stämma?? Nu bor jag ju i Småland, men det hade varit en galet låg avgift även här, i ett samhälle med 3500 invånare..![]()
Enligt Booli har såldes det en lägenhet i samma hus för ett år sedan och då hade den en månadsavgift på 328 kr. Den var dock några kvm mindre, så 380 kr kan nog stämma. Galet lite pengar, men det driver såklart upp priset en del.Inte ovanligt med låga avgifter i gamla hus i storstäderna. Finns ett gäng med nollhyra också.
Oftast gamla exklusiva sekelskifteshus med lokal i botten som drar in hyra.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |