Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Last edited:
Men... Varför mekar du i stringkallingar?


Lila BMW = inte jag.

Jag har dock mekat bil vid vägkanten i bara kallingar.
Ford Granada, generatorrem, på väg till bröllop - ljusa kläder, inget ombyte.
Inget annat att göra än att plocka av sig hela stassen och hugga in.
Många uppmuntrande tutningar.

Ingen handrengöring, skitig upp till armhålorna, bröstkorgen, magen, benen.

Bara att fortsätta in bakom ratten med kläderna kvar i baksätet, in på en mack - hustrun tog kläderna i famnen och gick in på macken för att förvarna och förklara vad som snart skulle hända.
...å det gav ju inte mindre uppmärksamhet när jag väl klev in.

Ja Herregud, ett sådant liv man levt.
Inga stringkallingar, dock.
 
Lila BMW = inte jag.

Jag har dock mekat bil vid vägkanten i bara kallingar.
Ford Granada, generatorrem, på väg till bröllop - ljusa kläder, inget ombyte.
Inget annat att göra än att plocka av sig hela stassen och hugga in.
Många uppmuntrande tutningar.

Ingen handrengöring, skitig upp till armhålorna, bröstkorgen, magen, benen.

Bara att fortsätta in bakom ratten med kläderna kvar i baksätet, in på en mack - hustrun tog kläderna i famnen och gick in på macken för att förvarna och förklara vad som snart skulle hända.
...å det gav ju inte mindre uppmärksamhet när jag väl klev in.

Ja Herregud, ett sådant liv man levt.
Inga stringkallingar, dock.
Haha ..du e inte ensam, också levt..Granadan var den grön?...SuperFooorden!!
 
Lila BMW = inte jag.

Jag har dock mekat bil vid vägkanten i bara kallingar.
Ford Granada, generatorrem, på väg till bröllop - ljusa kläder, inget ombyte.
Inget annat att göra än att plocka av sig hela stassen och hugga in.
Många uppmuntrande tutningar.

Ingen handrengöring, skitig upp till armhålorna, bröstkorgen, magen, benen.

Bara att fortsätta in bakom ratten med kläderna kvar i baksätet, in på en mack - hustrun tog kläderna i famnen och gick in på macken för att förvarna och förklara vad som snart skulle hända.
...å det gav ju inte mindre uppmärksamhet när jag väl klev in.

Ja Herregud, ett sådant liv man levt.
Inga stringkallingar, dock.
Långt försvarstal...? :7peta:rofl
Men okej, jag tror dig!
 


Avdelningen ”Det var bättre förr” TM men inte samhället i stort jag tänker på utan mer specifikt hur hojar värderas i denna föränderliga värld. Hondan var i de första famlande åren i tiden av detta forums första handfull år värd under tio tusen. Lätt! Nico Bakkern fyrtiofem. MAX. Men det är inga pipdrömmar utan de faktiska priserna nu.
 


Avdelningen ”Det var bättre förr” TM men inte samhället i stort jag tänker på utan mer specifikt hur hojar värderas i denna föränderliga värld. Hondan var i de första famlande åren i tiden av detta forums första handfull år värd under tio tusen. Lätt! Nico Bakkern fyrtiofem. MAX. Men det är inga pipdrömmar utan de faktiska priserna nu.

Ja, utvecklingen går... ...framåt, typ.


Väääldigt mycket bakdäck för en XL125a att dra runt:


Screenshot_20230310-211009.png



Less is more.
 


Avdelningen ”Det var bättre förr” TM men inte samhället i stort jag tänker på utan mer specifikt hur hojar värderas i denna föränderliga värld. Hondan var i de första famlande åren i tiden av detta forums första handfull år värd under tio tusen. Lätt! Nico Bakkern fyrtiofem. MAX. Men det är inga pipdrömmar utan de faktiska priserna nu.
Hm håller med..sitter på en xl 126 om det är intressant? :)
 
Fortfarande förvånad över att Heskethen ovan uppenbarligen flög under radarn… ujuj.

Eller håller ni fortfarande på att samla er?
emoji23.png


Skulle tro att de flesta är ganska blasé och väntar med reaktioner till det dyker upp en V1000 Vampire som byggdes av Hesleydon Ltd... :cool:



Lord Hesketh lever fortfarande!
Det kunde man kanske inte tro med det liv han levde i rampljuset.

Nygjord intervju:


 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top