Fan, jag som ville köpa. Synd att man inte är viltfoder, attans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Icke välvda speglar, nähä vad ser man då i 8 cm spegel.
Ja fråga vad faaan är Pops and bangs?..måste va gammal..![]()
Svarar endast åtel....bara så du vet!!
Fan, jag som ville köpa. Synd att man inte är viltfoder, attans
Men... Varför mekar du i stringkallingar?
Haha ..du e inte ensam, också levt..Granadan var den grön?...SuperFooorden!!Lila BMW = inte jag.
Jag har dock mekat bil vid vägkanten i bara kallingar.
Ford Granada, generatorrem, på väg till bröllop - ljusa kläder, inget ombyte.
Inget annat att göra än att plocka av sig hela stassen och hugga in.
Många uppmuntrande tutningar.
Ingen handrengöring, skitig upp till armhålorna, bröstkorgen, magen, benen.
Bara att fortsätta in bakom ratten med kläderna kvar i baksätet, in på en mack - hustrun tog kläderna i famnen och gick in på macken för att förvarna och förklara vad som snart skulle hända.
...å det gav ju inte mindre uppmärksamhet när jag väl klev in.
Ja Herregud, ett sådant liv man levt.
Inga stringkallingar, dock.
Långt försvarstal...?Lila BMW = inte jag.
Jag har dock mekat bil vid vägkanten i bara kallingar.
Ford Granada, generatorrem, på väg till bröllop - ljusa kläder, inget ombyte.
Inget annat att göra än att plocka av sig hela stassen och hugga in.
Många uppmuntrande tutningar.
Ingen handrengöring, skitig upp till armhålorna, bröstkorgen, magen, benen.
Bara att fortsätta in bakom ratten med kläderna kvar i baksätet, in på en mack - hustrun tog kläderna i famnen och gick in på macken för att förvarna och förklara vad som snart skulle hända.
...å det gav ju inte mindre uppmärksamhet när jag väl klev in.
Ja Herregud, ett sådant liv man levt.
Inga stringkallingar, dock.


Hade en 3,0 Granada som vinterbil, gjorde slut på sverigelagret av ventilfjädrar.Haha ..du e inte ensam, också levt..Granadan var den grön?...SuperFooorden!!
Avdelningen ”Det var bättre förr” TM men inte samhället i stort jag tänker på utan mer specifikt hur hojar värderas i denna föränderliga värld. Hondan var i de första famlande åren i tiden av detta forums första handfull år värd under tio tusen. Lätt! Nico Bakkern fyrtiofem. MAX. Men det är inga pipdrömmar utan de faktiska priserna nu.

Hm håller med..sitter på en xl 126 om det är intressant?
Avdelningen ”Det var bättre förr” TM men inte samhället i stort jag tänker på utan mer specifikt hur hojar värderas i denna föränderliga värld. Hondan var i de första famlande åren i tiden av detta forums första handfull år värd under tio tusen. Lätt! Nico Bakkern fyrtiofem. MAX. Men det är inga pipdrömmar utan de faktiska priserna nu.
Borrad?Hm håller med..sitter på en xl 126 om det är intressant?![]()
Minus två hestJa, utvecklingen går... ...framåt, typ.
Väääldigt mycket bakdäck för en XL125a att dra runt:
View attachment 481771
Less is more.
Fortfarande förvånad över att Heskethen ovan uppenbarligen flög under radarn… ujuj.
Eller håller ni fortfarande på att samla er?![]()
Minus två hest
Två VIKTIGA hästar nere i The Little League.
Och ganska värdelösa på asfalt men visst, ska man bara köra på grusväg o liknande underlag så funkar det säkert.Ja, utvecklingen går... ...framåt, typ.
Väääldigt mycket bakdäck för en XL125a att dra runt:
View attachment 481771
Less is more.
Hade varit lämpligt om denne också kunde nämna till vilken hoj hjulen är.Det här känns legit. När jag byter hoj brukar inte jag behålla fälgar, drev, skivor och hjulaxlar. Men alla är ju olika.
View attachment 481806
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |