Är Fernandos Vespa som han åkte till Sverige med å hade me sig olivoljan.. Antyder lite att Vespan är för äventyr..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är Fernandos Vespa som han åkte till Sverige med å hade me sig olivoljan.. Antyder lite att Vespan är för äventyr..
Blev ganska förvånad idag - inne i centralorten för att julhandla. Då kommer där två mc-poliser på civila R1200GS.... Vad har de ute i kylan (+4) att göra? Såg dem ett par gånger på olika ställen ganska långt emellan.Dåligt med hojåkande pga klassiskt decemberväder. Snö och sånt.
Idag gör man sig några ärenden.
Hojen startade direkt. Normalt men den har ju stått ute en månad och har Biltemabatteri. Ska vara dåligt säger en del. Brum säger TDMen.
ICA Tallkrogen och gammal snö. View attachment 479424
Inga hojar ute här idag vad jag såg. Det var ju ändå fem graderBlev ganska förvånad idag - inne i centralorten för att julhandla. Då kommer där två mc-poliser på civila R1200GS.... Vad har de ute i kylan (+4) att göra? Såg dem ett par gånger på olika ställen ganska långt emellan.

Det är ju bara bra att ge stövlarna några timmar att anpassa sig efter fötterna. Några timmar investerade i "inkörning" nu sparar samma tid till våren. Det kan ju uppstå ev. skav och konstigheter med nya stövlar. Jag brukar göra likadant!Jobbar hemifrån idag och har på mig mina nya Touring-stövlar för att gå in dom men min sambo tycker jag har något fel i skallen. Förstår inte detMåste ju va redo när säsongen börjar.
Har du kollat med ortopederna om det är något som de kan / borde åtgärda ?Så här cool blir en armbåge när man drattar på arslet på en isfläck och slår i den.
View attachment 479831
Inte än. Verkar bara vara mjukdelar som svullnat. Har jämnat ut sig nu, och ser inte lika freakshowaktigt ut längre. Har ingen smärta i led/skelett. Just där iaf, slog i knä och höft ocksåHar du kollat med ortopederna om det är något som de kan / borde åtgärda ?
Jag förstår din sambo. Skall man gå in något är det väl hela munderingen som räknas. Allt annat är oseriöst, kan jag tycka.Jobbar hemifrån idag och har på mig mina nya Touring-stövlar för att gå in dom men min sambo tycker jag har något fel i skallen. Förstår inte detMåste ju va redo när säsongen börjar.
View attachment 479851
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife