uncletom
Gudomlig sporthojare
Ja, men bara på plastgolv. Detta är trä och verkar inte skadas särskillt annat än av skavningar när jag flyttar på pallen.Gummi färgar av sig på golven har jag märkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men bara på plastgolv. Detta är trä och verkar inte skadas särskillt annat än av skavningar när jag flyttar på pallen.Gummi färgar av sig på golven har jag märkt
Ostiga slogans borde förpassas.
Ojoj, onödigt mycket kokain i kaffet där.Ja, och just Probike gör reklam dagligen med "konstiga" inlägg. Dom har lagt ut i omgångar att dom även säljer LEGO-vesbor. Börjat undra om det är nyktert i lokalen ?
View attachment 479334View attachment 479335
Är Fernandos Vespa som han åkte till Sverige med å hade me sig olivoljan.. Antyder lite att Vespan är för äventyr..
Blev ganska förvånad idag - inne i centralorten för att julhandla. Då kommer där två mc-poliser på civila R1200GS.... Vad har de ute i kylan (+4) att göra? Såg dem ett par gånger på olika ställen ganska långt emellan.Dåligt med hojåkande pga klassiskt decemberväder. Snö och sånt.
Idag gör man sig några ärenden.
Hojen startade direkt. Normalt men den har ju stått ute en månad och har Biltemabatteri. Ska vara dåligt säger en del. Brum säger TDMen.
ICA Tallkrogen och gammal snö. View attachment 479424
Inga hojar ute här idag vad jag såg. Det var ju ändå fem graderBlev ganska förvånad idag - inne i centralorten för att julhandla. Då kommer där två mc-poliser på civila R1200GS.... Vad har de ute i kylan (+4) att göra? Såg dem ett par gånger på olika ställen ganska långt emellan.

|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!