Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack.Tja räcker inte europeiska energimyndigheten som källa?
![]()
Risk för dieselbrist i vinter – högre literpris hotar
Energimyndigheten varnar för sinande lager av diesel. Risken att dieselpriset höjs är stor.www.mestmotor.se
???? Vad i herre jösses namn sysslar du med som proffesion asfaltverk?Tack.
Jag konsumerar upp till 90 ton diesel per dygn. Än så länge ser jag ingen störning i tillgången.
Stooooor båt.???? Vad i herre jösses namn sysslar du med som proffesion asfaltverk?
Ahhh manligt???Stooooor båt.
Mission, hungerstrejk för miljön och gråter för att han inte kan specialbeställa särskild mat som körs dit från annan plats.
Inte ens i en komedifilm skulle dom komma på något så dumt.
Troligen, och finns det ingen FN-resolution mot det så borde det finnas.Han måste ju ha sina sydamerikanska mungbönor för att överleva hungerstrejken som god miljökämpe.
Vore det ett brott mot någon FN resolution att spela Justin Bieber på hög volym dygnet runt i lokalen?
Jag jobbar på ett kryssningsfartyg. Ur miljösynpunkt går vi numera på diesel med svavelhalt mindre än 0,1%.Vad i herre jösses namn sysslar du med som proffesion asfaltverk?
6,5 millar och räcker för 5,5 dagars drift?Jag jobbar på ett kryssningsfartyg. Ur miljösynpunkt går vi numera på diesel med svavelhalt mindre än 0,1%.
Dyrt. Dieseln kostar ungefär 3 gånger så mycket som motsvarande tjockolja med liknande energiinnehåll.
Kommer att bunkra 500 ton diesel imorgon. $1350 per ton.
Blir det ransonering tror jag inte att min branch blir högprioriterad...

Eller fläskkvartetten?Vore det ett brott mot någon FN resolution att spela Justin Bieber på hög volym dygnet runt i lokalen?
Full förbrukning är då vi går för full maskin under 24 timmar. Till exempel då man har bråttom över Atlanten eller så.6,5 millar och räcker för 5,5 dagars drift?![]()

Hur många ton drar RSV:n per dygn?Full förbrukning är då vi går för full maskin under 24 timmar. Till exempel då man har bråttom över Atlanten eller så.
Vanligtvis ligger vi i hamn nästan varje dag och har lite lägre fartbehov mellan hamnarna än full fart.
I snitt förbrukar vi ungefär 50 ton per dygn.
Förvisso ganska mycket det också...![]()

När miljöprotester inte möts med polis uppstår andra problem....?
Den moderna människan...Alltså...var någonstans uppstår kortslutningen hos sådana aktivister och liknande jon...?
Bryta sig in hos någon och limma fast sina handflator mot golvet, sedan klaga för att värmen inte är på, för att man inte får en pisshink och för att man inte får exakt den mat man vill ha...
Varför tror de att de har rättigheter...???
Varför skulle de få blöjor? Släcka och låsa var en adekvat åtgärd.Bra agerat av Porsche.
De sparar ju energi på den avstängda värmen också, helt i enlighet med ockupanternas mål.
Ge dem blöjor. Spännande byten med fastlimmade händer.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |