Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul hoj? Tenere 700 verkar väldigt poppis. Sjukt snygga!View attachment 477324
En fin dag igår! 33 mil.
Fantastiskt nöjd! Hämtade ut den i mitten av juni och har kört strax under 1000 mil. Ett gott betyg!Kul hoj? Tenere 700 verkar väldigt poppis. Sjukt snygga!
Satan vad snygg den blåa färgen var i det ljuset.View attachment 477324
En fin dag igår! 33 mil.
Jag håller med. Nja inte överallt , enda undantaget ?Man ser inte så mycket poliser på vägarna i västra Sverige över huvud taget. Detta årets fartkontroller har bara varit denna och innan rondellen i Ytterby. Förra året en enda nere i Växjötrakten - kom på en liten kurvig väg o där stod flera bilar + poliser, visade sig att de mätte dem på E4, körde upp dem i skogen så att mötande trafik inte skulle se kontrollen o varna.
Vet inte hur det ser ut inne i städerna - i Göteborg går allt så trögt nu att farten är självreglerande

Körde igenom min första poliskontroll i år, igår. Det stod 3 polisbilar + många poliser, vid garaget i Inseros ( Hällesåkersvägen ). Ett antal bilar stoppade. Jag susade förbi i lagom takt.Jag håller med. Nja inte överallt , enda undantaget ?
Marklandsgatan och in mot stan (Botaniska) på leden har varit 80 km/h, numera sänkt till 60 km/h.
Här har polisen haft fartkontroll och högsta uppmätta 140 km/h (eller var det 160 km/h ?)
Wait what? 59kr litern ?. Säker på att du inte räknat om kursen fel?.Var över till vårat kära grannland en sväng idag.
Älskar Finland av många anledningar, det speglas bland annat i denna kundvagn, som inte är helt färdig ännu.
Tänk att kunna hitta så mycket i samma butik.
Syntetolja för 59kr/liter, färsk lakrits, choklad och starköl.
Vintern i garaget säkras sakta men säkert
View attachment 477536
Fortfarande typ halva priset mot i Sverige. Sjukt.Ja, fan du har rätt, det blev 65kr/liter, det måste ha varit några Karhu som förmörkade mitt minne.
Så, rätt ska vara rätt, och kursen jag fick ser jag blev 10,96kr/Euro.
View attachment 477556
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!