Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där påminner starkt om hur dom hanterar cykelbanorna häromkring, på Helldén/MP-territorium.Ibland är verkligheten ett skämt. Så här ser det ut i Filippinerna efter att dom breddat vägarna, så kan det stå kvar en stolpe eller nåt annat hinder mitt på vägen.
Ibland kan det helt utan förvarning stå ett varningsräcke på vägen och 5 cm efter räcket är vägen avgrävd.
Detta i ett land där folk kan köra omkring i trafiken mitt i beckmörker utan lyse och/eller även kraftigt berusade.
I Malmö genomfördes för omkring 30 år sedan något liknande. Som jag minns det ändrades 3 filer i en riktning till 2 filer helt plötsligt. Tror man byggt en "refug för fotgängare" där den mittersta filen upphörde. Resultat var några trafikolyckor redan första dagen.Ibland är verkligheten ett skämt. Så här ser det ut i Filippinerna efter att dom breddat vägarna, så kan det stå kvar en stolpe eller nåt annat hinder mitt på vägen.
Ibland kan det helt utan förvarning stå ett varningsräcke på vägen och 5 cm efter räcket är vägen avgrävd.
Detta i ett land där folk kan köra omkring i trafiken mitt i beckmörker utan lyse och/eller även kraftigt berusade.
Sånna är det väl ändå inget återvinningsvärde i?
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|