Dagens bild

Oerhört varm väder i norr i flera dagar nu.
Man får passa på att tända grillen, och det lockade fram många tvåhjulingar.
Trevlig helg! :)

View attachment 473601

View attachment 473602

Helt klart härlig samling måste vara som balsam för själen att få gå runt och känna på alla i garaget efter en jobbig dag på arbetet.
Det enda jag har att anmärka på så borde det vara minst en Yamaha moppe med för att samlingen ska vara komplett tex en fs1 med 5halva och kanske en R1 också sen en nyare wr 250 för enduro träning

Hohoho ojojoj här har ni en supersporthoj fantast OCH fotograf, tror jag skulle kunna lägga upp en bild om dagen ett par år med nuvarande bildbibliotek... kanske ska göra det för att hålla liv i tråden ;)
Här kommer första (som jag även använder för stunden som profilbild).
Tagen på Sturup Raceway 2022-06 och en kul detalj är att banchefen där har den uppsatt som förstoring på sitt kontor

Bifogat

• Ducati.jpg
    Ducati.jpg
    886.7 KB · Visningar: 37
Du Varjen, var det du som stod och fotade i "fotokurvan", sommaren för ca två (eller tre) år sen?

Jag och Camilla for förbi i vår lilla gula Miata i just den kurvan, och såg en snubbe stå mitt ute i åkern med en stor kamera. Camilla undrade vad han gjorde och jag svarade "Han fotar hojar och bilar. Det här är fotokurvan".

Fotokurvan01.jpg

Fotokurvan02.jpg

Du Varjen, var det du som stod och fotade i "fotokurvan", sommaren för ca två (eller tre) år sen?

Jag och Camilla for förbi i vår lilla gula Miata i just den kurvan, och såg en snubbe stå mitt ute i åkern med en stor kamera. Camilla undrade vad han gjorde och jag svarade "Han fotar hojar och bilar. Det här är fotokurvan".

View attachment 473763

View attachment 473764
Tjena!
Haha nope det är inga trakter jag skjutit med min canon i :) men fotokurvan låter definitivt som ett ställe man måste besöka :)

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back