Dagens bild

Kvällens äventyr, lämnade hojarna sista biten och gick 30 m. Det där med att gasa över vindfällor tror jag vi ska ta nån annan gång? Eller kanske inte alls, en yxa eller såg skulle nog vara ett nog så klokt alternativ ?

20220523_175003.jpg20220523_175957.jpg

Kvällens äventyr, lämnade hojarna sista biten och gick 30 m. Det där med att gasa över vindfällor tror jag vi ska ta nån annan gång? Eller kanske inte alls, en yxa eller såg skulle nog vara ett nog så klokt alternativ ?
När jag var ute och körde offroadbil så hade jag alltid med mig yxa och såg, och om någon frågade varför vi körde i skogen så pekade jag på verktygen och sa att var jag ute och rensade vindfällor..
Det gick bra tills den dagen han som frågade visade sig vara markägaren.

Han bara skrattade och sa att det var okej för honom om vi körde på hans mark, och även att vi verkligen rensade vindfällor om det behövdes.

En annan gång körde vi en kraftledningsgata och träffade på folk från kraftbolaget, dom hade inte heller något emot att vi "höll upp spåren" åt dom så länge vi inte geggade runt i surhålen och gjorde dom värre.

Idag ha vi kört lite träning runt koner, det är dock svårt att få junioren att hålla upp blicken.

20220526_133719.jpg20220526_133813.jpg

Ingen körning alls idag, än så länge. Regn och är ensam hemma med junioren.

Roade mig med att designa lite dekaler för att piffa upp hans PY80. Dock bara papper men ska skicka på tryck då jag nu ser att allt passar20220528_144721.jpg

af3ee0bb65ac1954d6bafc7f10fcdb9c.jpg

Typ 12 mil grus och skogs åka

Skickat från min iPhone med Tapatalk

af3ee0bb65ac1954d6bafc7f10fcdb9c.jpg

Typ 12 mil grus och skogs åka

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vilket övningsfält?

Tips, ta varningsskyltar om pågående verksamhet på allvar. ? Det gjorde inte ett par herrar på väg in in min kulsprutas eldområde. Hade kunnat bli väldigt kladdigt och tråkigt...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back