Gixxerfan2
Medlem
Finns det någon firma som säljer ducatiplast, till andra hojar? Jag har sett bilder på GSX1100R med typ 916 plast. Har några egna bilder på en viss Suduki :vissla: .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tveksamt, det finns inte direkt någon stor marknad för att byta till kåpor från en annan tillverkare i Sverige, så att vi skulle ha en svensk firma som gör det tror jag inte. Däremot har jag vara minnen av folk som själva gjort ett sånt "bygge" där man bytt till ett annat kåpset än det hojen normalt har för att det är snyggare.Ev finns det en Svensk firma. Inte bara crash plast, utan avsedd för annan hoj.
Ett exempel.

Haha, ja, det ljudet är.... speciellt...OMFG!
Nu har jag låtit videon rulla ända fram till uppstarten, och det är banne mig en
Ducati hear-alike!
Med maxslapp kamkedja får man fram det där haveriskramlet som egentligen skall komma från torrkopplingen.
Vad glad killen måste vara som lyckats så bra.
Flabbergasted!
När jag var typ 13 drömde jag om att ha just en sån bil…De är som me kitt car förut... Slakta en gammal bubbla å lägg på en plast kaross som liknar en Ferrari. . Pinsamt..

Jag ville ha en RPB Piraya, mest för att den var lokaltillverkad i Burträsk.När jag var typ 13 drömde jag om att ha just en sån bil…![]()
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |