Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Men vad gjorde mc meken och proffslackeraren då? En bättre bild tyckte han inte heller var av godo, trots ett rövarpris. Varför bara inte försöka i alla fall? Jag har full respekt för folk som gör kassa annonser när de är billiga, men vafan
Och vad är detta: "Bara lackeringen och nålventilerna Kostade över 10000:-"?

Och vad är detta: "Bara lackeringen och nålventilerna Kostade över 10000:-"?
Är väl nålventilerna i förgasarna för runt en femhundring för fyra när det flödat över och sen ett lackjobb för 9500 men jag antar att nån skruvkunnig gjort rent förgasarna också :rofl

Ja det är en bestämd jävel för den låg ute i höstas också så han säljer ju inte till vem som helst :7peta
Jag gjorde snarlikt med min 1370cc bandit för drygt 6 år sedan. Utsatt pris 20k. 180+ hästar på slangen. När spekulanten i fråga vill ha mig att komphöja den från 9:1 till 13:1 inkluderat i priset (som enbart Schnitz-tändningen kostar, dvs 20k) bestämde jag mig - den får stå kvar i mitt garage.

Killen har kryssat i och betalat extra för Blockets ”versalrandomisering av brödtext” för att skapa litet extra buzz kring sin annons.

Andra annonsörer kan tycka att sådana knep är lite gemena, men jag säger det funkah.
Vad fan har människan gjort med avgassystemet? Det släpar ju nästan i backen.

Jag gjorde snarlikt med min 1370cc bandit för drygt 6 år sedan. Utsatt pris 20k. 180+ hästar på slangen. När spekulanten i fråga vill ha mig att komphöja den från 9:1 till 13:1 inkluderat i priset (som enbart Schnitz-tändningen kostar, dvs 20k) bestämde jag mig - den får stå kvar i mitt garage.
Eller så säljer du den till mej som den är o jag blir skit glad med sisådär 60+ hästar till mot acen.

Lägger du den i ett giffy kuvert o postar swicha jag dej summan + köpet av kuvert?

"Storservice" för 4800 mil gjord 2021, kvitto finns (Servicelampa tänd p.g.a. service gjordes vid ~4760 mil, den ska bara vara att släcka på verkstad)"

Men kan man inte få det gjort på den verkstad som gjorde servicen då... :va

Min gissning är att dom har gjort det själva hemma och inte har instrument att släcka service lampan. Kvittot dom skriver i annonsen gäller kanske för delarna som köptes

Kanske, men på just Ducati går det inte att släcka servicelampan i förtid. Eller att förhindra att den tänds när miltalet uppnås. Ganska korkat kan jag tycka. Råkade själv ut för detta vid senaste servicen.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025