Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Ok, missförstå mig rätt men utan släp och packväskor samt bakre stolsätet så tycker jag guldvingen ser rätt ok ut. Skulle dock ej betala närmare en halv mille för detta släptåget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
12400:- gick den för. Det får väl ändå ses som ganska bra?Visserligen inte från Blocket men jag tycker den är värd att uppmärksamma ändå:
![]()
Enligt texten så är det en CR250 från tidigt -82 . Priset är lågt än så länge men reservationspriset är inte uppnått än.
Mvh,
Ingvar
Det gick en Dominator för 12 000 på auktion på en lokal firma här för typ 2 år sen. Tyckte den var för dyr då. Det var innan priserna sköt genom taket ?"dominator" | Motorcyklar | Köp på Blocket | Blocket
Du hittar 80 annons(er) med motorcyklar till salu, som innehåller ordet "dominator". Sök och jämför priser bland märken och modeller i hela Sverige.www.blocket.se
Fan vad jag gillar den här hojen. Hade jag inte haft så mycket stålar som jag har och inte haft råd med en flong ny T7 så hade jag köpt den andra i Skåne DireCKT!!!
12400:- gick den för. Det får väl ändå ses som ganska bra?
Då kanske den här kan vara nått ?Ok, missförstå mig rätt men utan släp och packväskor samt bakre stolsätet så tycker jag guldvingen ser rätt ok ut. Skulle dock ej betala närmare en halv mille för detta släptåget.
Hehe inte riiiiktigt lika fet…Då kanske den här kan vara nått ?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Gold Wing 1200 https://www.blocket.se/annons/ostergotland/gold_wing_1200/100272000
Hehe inte riiiiktigt lika fet…
Japp, nu börjar det likna nåt. För 10 år sedan hade jag fått kvälvning, ny blir det mer ”fan den e rätt go alltså…”
En baggerwinge?
Löjligt billigt. Hade nog trott det dubbla, lätt.
Twinshock, luftkylt - finns väl en klass för det i Enduro?
Enda frågetecknet var det där med "CR".
Har ingen lagt i någon WR-låda blir det knepigare i skogen.
Inte omöjligt, men man behöver köra fortare för att få flyt.
Grattis, den som ropade hem denna nöjesmaskin.
Jag gillar tvåtaktare, speciellt stora tvåtaktare och flercylindriga tvåtaktare!Jaha vet inte vad jag tycker riktigt
Unik...?
Ser ut som kammarna bygger lite väl mkt på höger sida. Jag hade nog föredragit TDR-style vad gäller den biten. Idén som sådan får godkäntJag gillar tvåtaktare, speciellt stora tvåtaktare och flercylindriga tvåtaktare!
Men jag gillar inte det här ombygget.
Det kan säljaren säga utan att ljugaUnik...?
Men den är säkert grym att köra. Ett par motardhjul på den bara ??
Twinshock? Snarare "viktchock" om det nu ska köras enduro ;-)

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |