uncletom
Gudomlig sporthojare
Jag tänker bara på IS 'datingprogram' för änkorna efter 'fallna soldater', nu behöver dom också föröka sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det tar emot att hålla med en vänsterpartist, men hon har definitivt bra poänger.Nu röstar jag definitivt inte på V, men hon några bra poänger där...
För i slutändan spelar det ingen roll hur många kärnkraftverk vi bygger om EU skall ha ett enhetligt elpris som är högre än det vi redan har.
![]()
DN Debatt. ”Stoppa utbyggnaden av elkablar till Europa”
Vänsterpartiets Nooshi Dadgostar och Birger Lahti: Vi behöver vår egen fossilfria el.www.dn.se

Va!? Vill du inte subventionera nedläggningen av tysk kärnkraft? Så gnidden du var då!Nu röstar jag definitivt inte på V, men hon några bra poänger där...
Tycker fortfarande inte att Nuon affären var en så bra affär ? ?Va!? Vill du inte subventionera nedläggningen av tysk kärnkraft? Så gnidden du var då!
Du vill alltså inte heller låta Kinesiska vindsnurror byggas på Svensk mark för att sälja el öronmärkt för Polen? Är väl trevligt med väderkvarnar utanför sommarhuset.
Nu ska du inte hacka på Mutti.Va!? Vill du inte subventionera nedläggningen av tysk kärnkraft? Så gnidden du var då!
Du vill alltså inte heller låta Kinesiska vindsnurror byggas på Svensk mark för att sälja el öronmärkt för Polen? Är väl trevligt med väderkvarnar utanför sommarhuset.
Nu ska du inte hacka på Mutti.
Anledningen till tysklands nedläggning av sin kärnkraft var för att undvika ett haveri nästa gång Tyskland drabbas av en Tsunami.
Undrar hur gött Per tyckte det var att skriva det där?Norrbottens ledande elbilsparti ryter ifrån…
![]()

Mathias fick precis tillbaka lite respekt från mig.
Jaså…?
För mig fick han enorm respekt i samma ögonblick du sa att han hade en 1997 Mountain Max. En sådan i bra skick betingar faktiskt ett ganska högt samlarvärde. Det fanns inte många av just årsmodell 1997 och det är definitivt inget man hittar i garaget hos en Miljöpartist…även om systermodeller säkert går att hitta hos de lite brunare elbilsförespråkarna…
![]()
Norrmedia gör tidningar med slagsida både åt höger och vänster, men det är ändå mycket intressant att redaktionen på en socialdemokratisk tidning tillåter en artikel där länets högste SD’are läxar upp sossar…

Jag antar att du inte säger fem kvart om en timme och en kvart. Eller ens 75 minuter då. ?Min största kritik kring det hela är örena. Vafan då 196 öre? 1 kr och 96 öre är det ju. Eller 1,96 kr. Men inga jävla 196 öre. Snälla pliis sluta.
För övrigt vägde jag 72000 gram i morse, men längden har varit densamma länge nu, 1850 millimeter. Men strunt i det, kom till jobbet i tid, det tog 1200 sekunder för det är bara 12000000 millimeter dit. Ja ni fattar så jävla dumt det är.![]()
Precis vad man önskar sig till jul!
Övriga inredningsdetaljer | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga inredningsdetaljer enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Att använda som monster under sängen om man sover för gott om natten.Precis vad man önskar sig till jul!
Övriga inredningsdetaljer | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga inredningsdetaljer enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |