Backspegel till VFR

• Thread starter Thread starter RN
  • Start date Start date

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Min knarr valde välte när jag tvättade den för ev vinterställning (berodde då på om det skulle vara vinterväder eller inte) och vänster spegel gick av. Så var köper man speglar bäst? Jag önskar att ha original och helst från EU så man slipper allt tullande.

/R

Min knarr valde välte när jag tvättade den för ev vinterställning (berodde då på om det skulle vara vinterväder eller inte) och vänster spegel gick av. Så var köper man speglar bäst? Jag önskar att ha original och helst från EU så man slipper allt tullande.

/R
Tyska ebay kanske?

MIn CBF från 04 välte också. Hittade en beggad backspegel på Ebay. drygt 400:- inkl frakt, det var en firma i Lettland som demonterade skrothojar. Kommer inte ihåg namnet men spegeln var som ny och leveransen funkade mycket bra.

/R
hedesunda mc_skrot.

/R
Hedesunda Mc-skrot

Undrar om inte Hedesunda MC-skrot har? :banana

Nu har jag inte läst hela tråden, men jag har hört om ett ställe som jag tror heter Hedesunda MC-skrot. Bor inte @andersbrink där nånstans och kan veta nåt om det stället?

Här bor inga viffrar, bara feta sura gubbar med halva (okej, numera bara 1/4 möjligen, läkt lite) ansiktet förlamat.

I Hedesunda ska det finnas ett band som heter Blixterz, dom verkar inte speciellt gamla eller feta? möjligen kan vissa anse musiken lite gammalmodig ?

Om nån av dom har nån backspegel vet jag dock inte?

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back