Skåpsläp aluminium - inredning

Jag ska ju inte bo i släpet så enda anledningen är fåfänga :)
Allvarligt talat så är matta på golvet och rampen för att inte halka och så ser det lite snyggare ut.
På väggarna tänker jag mig matta för att ha en mjukare yta de gånger man knökar in mycket grejer.
Väggbeklädnaden får vänta till det blir varmare ute, jag tror inte tejpen biter så bra nu.
På golvet kvittar det ju, ingen belastning på tejpen där.
Förstår. :) Jag bor ju i mitt släp över säsongen så blir även ljudisolering. Hur många kvm. matta köpte du?

Återkom gärna som nämnt vilket material och lim du kör på. :hej
 
Förstår. :) Jag bor ju i mitt släp över säsongen så blir även ljudisolering. Hur många kvm. matta köpte du?

Återkom gärna som nämnt vilket material och lim du kör på. :hej
Jag köpte rätt mycket matta, den är ju så billig att jag tog till, lägger spillbitar i något mönster på rampen.
Om du ska bo i släpet och stänga om dig så bör du sätta två mindre luftintag lågt i vagnen och en bra takventil. Du dör kanske inte utan, men kan vakna med rejäl huvudvärk utan att ha haft det roliga kvällen innan.

Och som vanligt hade det inte gjort något om släpet varit större :)
2021-08-04 10.51.23.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top