Honda SLR 650

rabski

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Sölvesborg
Hoj
Klx650 - Såld
Hoj.

Jag har läst lite här och där om denna hojjen och vad jag förstått så är det en mc som är billig i drift men klen och tråkig att köra.


Är det någon här på sporthoj som har en SLR och skulle vilja ge mig lite info och berätta hur dom upplever hojjen?
 

myran122

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2007
Ort
Hultsfred
Hoj
Honda SLR
Hoj.

Jag har läst lite här och där om denna hojjen och vad jag förstått så är det en mc som är billig i drift men klen och tråkig att köra.


Är det någon här på sporthoj som har en SLR och skulle vilja ge mig lite info och berätta hur dom upplever hojjen?

Jag har en honda slr som gått 1600mil och av dom har jag kört drygt 200mil jag håller med om att den är lite slö på högvarv men den har ett enormt vrid vilket tar en tid att vänja sig vid då det käns som man växlar väldigt tidigt jag har utrustat min med supertrapp dämpare vilket ger möjlighet att ändra karaktär på motorn lite.Men det är som sagt en offroad inget för långtur på E4:an då den toppar 140-150kmh.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Kommer max 15 mil med orginaltanken. Någon som har tips på större tank eller annat som ökar räckvidden? Helst något som kan användas utan att behöva kliva av hojen. Tack!
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top