Kratoz
Gudomlig sporthojare
Är det körbarhet eller effekt som Yamaha lyckats med? Till och med en gammal farbror kan åka fort med Yamaha.
Yammorna går riktigt fint.
Rankar dem som griddens bästa tätt följd av Suzuki.
Svårt att säga var hondan står.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det körbarhet eller effekt som Yamaha lyckats med? Till och med en gammal farbror kan åka fort med Yamaha.

Svårt att säga var hondan står.![]()
Är Honda med i år?
Det är så sjukt kul att se så många olika fabrikat i topp tio!
Börjar sakta men säkert placera Miller som min favorit då han verkligen verkar vara en skön kille. Tilltaget att tejpa upp Qvartens tear off i boxen var helt underbart. Sen verkar han precis som VR älska att köra hoj då han till och från bjuder på stoppies och wheelies.
Kolla denna:
https://www.youtube.com/watch?v=IZdAo-57qQ4
Förra året när jag var där var det en förare som alltid gjorde publikfriande saker på invarv till depå osv och det var VR.
Morbidelli är också en kille som jag alltid gillat och fortsätter leverera.
I depån?Yammorna går riktigt fint.
Rankar dem som griddens bästa tätt följd av Suzuki.
Svårt att säga var hondan står.![]()

Kul att höra Rossi prata om Stigefelt. 25:00 in i klippet.
https://www.motogp.com/en/videos/20...si-and-yamaha-special-press-conference/347378
View attachment 456414
För er som inte har videopass så skrev jag ner det:
"I know very well Stiggy, because we raced together when we were
more young like in the European championship in '94 or in '95."
Skulle vilja skaka om Dovizioso och säga: Marquez är borta och kommer inte tillbaka som ett hot, du leder mästerskapet trots allt som har hänt, Ducatin går uppenbart bra för Miller & Zarco och även Danilo är med i topp 10, hur många mer morötter behöver du?
Det går ju inte att få en bättre chans eller förutsättning att vinna detta mästerskap och så kvalar han in som 17:e man
Edit:
Dovi pratar i intervjun från igår om att han inte kan hantera bakdäck och broms som han vill, och han ser ju så otroligt bedrövad ut karln. Jag skulle verkligen vilja se honom som mästare men han måste fan i mig rycka upp sig nu.
Skulle vilja skaka om Dovizioso och säga: Marquez är borta och kommer inte tillbaka som ett hot, du leder mästerskapet trots allt som har hänt, Ducatin går uppenbart bra för Miller & Zarco och även Danilo är med i topp 10, hur många mer morötter behöver du?
Det går ju inte att få en bättre chans eller förutsättning att vinna detta mästerskap och så kvalar han in som 17:e man
Edit:
Dovi pratar i intervjun från igår om att han inte kan hantera bakdäck och broms som han vill, och han ser ju så otroligt bedrövad ut karln. Jag skulle verkligen vilja se honom som mästare men han måste fan i mig rycka upp sig nu.
Grattis lill-Binder till server #1.
Snyggt av McPhee att direkt gå och be Arenas om ursäkt för sin "lite ambitiösa" omkörning.![]()
När gjorde han det för på banan tittade han inte åt Arenas ens.
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |