iceice
Gudomlig sporthojare
Hur ofta byter du hoj?Anledningen till att jag vill ha en adapter är att jag enkelt vill kunna flytta med mig bromsen när jag byter hoj. Jag vill då undvika att byta bromsslang varje gång med allt vad det innebär...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta byter du hoj?Anledningen till att jag vill ha en adapter är att jag enkelt vill kunna flytta med mig bromsen när jag byter hoj. Jag vill då undvika att byta bromsslang varje gång med allt vad det innebär...
Nej jag tänker steget längre. Om jag köper en adapter så kommer den passa 99% av alla framtida hojjar. Men om jag köper en slang till just denna hoj så är det lite mer 50-50 att den passar nästa.
Jag är medveten om att jag ibland överanalyserar små problem. Men men...
Hur som helst så har jag beställt en sån adapter liknande den jag länkade till tidigare. Om den känns bra så kommer jag att använda den. Och om det går åt helvete så får jag göra en Viniales.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Bra fråga. I år har jag sålt en och köpt en men gixxern har jag haft i 3år nu. Jag använder den nästan bara till bandagar så ett byte kan komma plötsligt så att säga. Jag var nära att byta i våras när växelaxeln gick av och kopplingen var i bitar med mindre än 3 veckor till nästa bandag. Men jag fick ihop pärlan med flera dagar till godo så den blev kvar.Hur ofta byter du hoj?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |