Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oansvarigt att åka utan hjälm, skodonen verkar inte heller hålla MC-kvalitet.
Tänk att både bågar och brudar var snyggare förr.
Det är bara jag som fortfarande är så snygg som då.
Jag är absolut ingen "moraltant", tvärtom, jag gillar brudar lika mycket som alla andra. Men brudar och motorcyklar ihop funkar inte. Brudar gillar inte hojåka p g a:
1. Frisyren blir inte bra med hjälm.
2. Det är inte elegant eller tjusigt att sitta hopkrupen på bönpallen
3. Det finns inga vettiga kläder som funkar ihop med mc-åka
4. Etc, etc
Brudar sitter mycket hellre i en Merca E-Klass Coupé eller liknade med bibehållen värdighet.
Jag är absolut ingen "moraltant", tvärtom, jag gillar brudar lika mycket som alla andra. Men brudar och motorcyklar ihop funkar inte. Brudar gillar inte hojåka p g a:
1. Frisyren blir inte bra med hjälm.
2. Det är inte elegant eller tjusigt att sitta hopkrupen på bönpallen
3. Det finns inga vettiga kläder som funkar ihop med mc-åka
4. Etc, etc
Brudar sitter mycket hellre i en Merca E-Klass Coupé eller liknade med bibehållen värdighet.
5. Passagerare förstör en hojs egenskaper totalt. Bitchen ska vara hemma och göra samwich.
Visst är det så. Hojar och brudar är livets två stora glädjeämnen, men de går inte att kombinera. Frugan får vackert vänta hemma, tills man parkerat den stora kärleken i garaget.5. Passagerare förstör en hojs egenskaper totalt. Bitchen ska vara hemma och göra samwich.
Inte alla tjejer. En SM-vinnande raceförare jag känner sa en gång att han kunde åka fortare på gamla Waxholmsvägen med tjejen bakpå. Hon burkade så bra i kurvorna.

Jag är absolut ingen "moraltant", tvärtom, jag gillar brudar lika mycket som alla andra. Men brudar och motorcyklar ihop funkar inte. Brudar gillar inte hojåka p g a:
1. Frisyren blir inte bra med hjälm.
2. Det är inte elegant eller tjusigt att sitta hopkrupen på bönpallen
3. Det finns inga vettiga kläder som funkar ihop med mc-åka
4. Etc, etc
Brudar sitter mycket hellre i en Merca E-Klass Coupé eller liknade med bibehållen värdighet.
Är strumporna av kevlartyp? Ska skydda bra vad jag hört

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |