"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Fördelen med det amerikanska dragkrokssystemet, man kan montera allt möjligt i dom.

Nackdelen, allt man monterar, inklusive kulan glappar...

Jag svarar mig själv här, amerikansk dragkrok 4:20 in i videon:

https://youtu.be/sd5AtjfHJzI?t=264

Han har ju själv löst en massa av problemen (Abom79 skulle kunna bygga ett helt nytt dragsystem som är bättre, då han har en helt fantastisk machinery-kanal på YouTube) men 99.9% av amerikanarn åker omkring med omodifierade drag...

Ett nätagg till datorn. Datorn gillade inte att bli matad med oatley.
Nätagget sa KKFFFRRZZZZ och luktade spännande.

Sedan vägrade grafikkortet att vara med och leka när jag bytt nätagget och hade torkat ur datorn. Så det var bara att montera isär det och tvätta det med tops, och sedan funkade det. Wooh!

4 liter mjölk.
7fc1dcd1b8518437f0d2237b8c760e05.jpg

1212.jpg

En lågmilad en ägare Kawasaki ER5 för ungefär samma pengar som kvinns betalar för sina handväskor.
Gick endast ok med full choke... Ny bensin, olja och filter samt en ordentlig rengöring av förgasarna så går den som den lämnade fabriken.

Nu skall det övningsköras med sambon:hojraket

Inte idag. Men igår slog jag till på ett par inläggssulor från Woolpower till mina Blundstone. Efter 3-4år hade de de som följde med skorna kastat in handduken.

Hittills så känns de i alla fall helt ok.

Fler väskor från polska 21brothers. Är på 2.6 liter. Perfekt för verktyg och annat junk.

97764762_10223065657259646_1791527757918765056_o.jpg

Jag handlade åt släktingar i karantän i dag, Mat, Systembolaget, Apoteket och en bläckpatron till deras skrivare....

TRE Å FEM... Jag har nog aldrig handlat för så mycket på en dag utan att investera i kapitalvaror.

Givetvis glömde jag att handla åt mig själv, så det måste jag åka in och göra typ i morgon...

Jag handlade åt släktingar i karantän i dag, Mat, Systembolaget, Apoteket och en bläckpatron till deras skrivare....

TRE Å FEM... Jag har nog aldrig handlat för så mycket på en dag utan att investera i kapitalvaror.

Givetvis glömde jag att handla åt mig själv, så det måste jag åka in och göra typ i morgon...

:skrämd
Hoppas minst TRE'an hamnade på systemet. :öl

Det här handlade jag för regniga dagar när jag inte kör hoj. Kulttidning och kultfilm på Tradera som kom hem nu :yoparty

Piff3.jpg

Precis vad jag letat efter! Var handlar man?

Har köpt en sån här hästskoväska också:
https://youtu.be/ioqGMYOje2Q

Grymt bra kvalité.

Primitiv hemsida, som om den vore gjord 1998, dock :lol.
http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/strona_glowna.html

Beställning sker via mail, och betalning via banköverföring elller paypal, när dom sytt upp beställningen. Och du har olika alternativ på hur du vill ha grejorna sydda.

Väskorna på bilden heter one PLUS 5. Finns i olika storlekar.

Ett stycke mkt lågmilad BMW 325 i det närmaste nyskick, fantastiskt mysigt att åka rak sexa igen.
Kommer dock sakna att hälsa på andra Alfa ägare...12123.jpg

Har köpt en sån här hästskoväska också:
Grymt bra kvalité.

Primitiv hemsida, som om den vore gjord 1998, dock :lol.
http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/strona_glowna.html

Beställning sker via mail, och betalning via banköverföring elller paypal, när dom sytt upp beställningen. Och du har olika alternativ på hur du vill ha grejorna sydda.

Väskorna på bilden heter one PLUS 5. Finns i olika storlekar.

Ser mycket bra ut! Dem borde man ju ha vetat om tidigare...

Jag lade nyss en halv årslön och köpte ett helt kit från Mosko Moto... :crash Nu har jag inte råd att byta hoj på ytterligare tre år, men väskorna behåller jag.

Uppföljaren? Nä den kom långt före. Idag är IKEA-katalogen mer "spännande"... :)

Det var den med kyrkoherden som inte kunde få ner den oavsett hur mycket han pökade va?

Den såg jag på grynig VHS i källaren någon gång tidigt 80 tal, inte ens då var den särskilt spännande, men tjejerna ur brorsans klass som kom dragandes med den tyckte nog det, dom kom nämligen dragandes med fäbodjäntan sen.

Jag minns det som igår, vi blandade grogg på frusen juice som man köpte på glassbilen och stulen vodka, jag som var 2 år yngre fick springa och blanda nytt när det tog slut

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back