MC mek norrbotten efterlyses

skolvagen32

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2018
Hoj
KTM och Triumph
Hej, har en efterlysning om det är ok.
Vad finns det för alternativ för ventiljustering i en Triumph Sprint RS i norrbotten? :confused: Jag demonterar gärna plast och tank mm själv, men känner mig inte tillräckligt vass för att ge mig på att lyfta kammarna och shimsa om ventilerna...
Tacksam för bra tips, i hela norrbotten (Ja, jag gillar att köra hoj :kär) :tummenupp
//L

Ivfsh lär operationen ta en hel arbetsdag i anspråk OM det finns shims att byta med. Fundera lite på vad för slags person du efterfrågar och vad du förväntar dig av denne. Gör du det själv finns det ingen annan att skylla på. Görs det på en verkstad finns det iaf någon att skylla på. Det alternativ du efterfrågar kan bli hur rätt som helst eller hur jämra fel som det någonsin kan bli.

Hej, har en efterlysning om det är ok.
Vad finns det för alternativ för ventiljustering i en Triumph Sprint RS i norrbotten? :confused: Jag demonterar gärna plast och tank mm själv, men känner mig inte tillräckligt vass för att ge mig på att lyfta kammarna och shimsa om ventilerna...
Tacksam för bra tips, i hela norrbotten (Ja, jag gillar att köra hoj :kär) :tummenupp
//L

Kontakta "Saarela i norr". Han har butik och kan det mesta och vet garanterat vem du bör kunna ta hjälp av i Norrbotten. Maken till service minded person får man leta efter.

Saarela ät bra, sedan gillar jag personligen Tommy på Piteå MC & Motor - han skruvar i det mesta :)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back