Old Badger
SportHojsentusiast
Men, går de inte att torka av då..? Eller har bensinen trängt in i stiften och förstört deras fuktkänsliga innandöme?
Jag försökte med allt men de var körda!
Varför vet jag inte men med Champion startade den igen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men, går de inte att torka av då..? Eller har bensinen trängt in i stiften och förstört deras fuktkänsliga innandöme?

Jag har aldrig gjort något annat än bränt rent stift som blivit sotiga eller blöta. Har lite svårt att förstå påståendet om isolatorn som nämnts. Skulle vilja ha det utvecklat, eftersom det funkar för mig.

Låter inte som 4 tändande cylindrar iaf.
Minst 2 hondor ala cbr som inte startar i tråden detta måste ju visa på en otroligt kass kvallitet på hondor från 90talet då dom knappt rullat något..![]()
Inte gotta sig åt annans olycka...
Men bra den går nu i alla fall på två cylindrar vilket ger frågan vilka två som funkar.
Inte gotta sig åt annans olycka...
Men bra den går nu i alla fall på två cylindrar vilket ger frågan vilka två som funkar.
Har du kollat dödar knappen kan vara så att den ligger på!!

Nä här är det ingen som gottar sig åt annas olycka utan försökte vara lite ironiskt sarkastisk, är tvärt om imponerad över hur mycket energi Ts har lagt ned på maskinen![]()

Å va trött ja blir![]()
Om den går på två cylindrar skulle jag kolla lite på tändspolarna. De är två till antalet och sköter två cylindrar vardera.
Min tanke också när jag undrade vilka som går. Tyvärr verkar det som att han har fått något följdfel av meckandet. Den som lever får väl se förhoppningsvis ett slut på tråden där allt är frid och fröjd![]()
Blomspruta med vatten på avgasrören, då kan man avgöra vilka som tänder, misständer och inte tänder alls...
Min tanke också när jag undrade vilka som går. Tyvärr verkar det som att han har fått något följdfel av meckandet. Den som lever får väl se förhoppningsvis ett slut på tråden där allt är frid och fröjd![]()

Minst 2 hondor ala cbr som inte startar i tråden detta måste ju visa på en otroligt kass kvallitet på hondor från 90talet då dom knappt rullat något..![]()
Inte alls. Allt handlar om service, underhåll och handhavande. Det är inte bara Hondor som har start problem när det är dags att ta fram dem för säsongen.
Av egen erfarenhet tycker jag att Honda har MYCKET hög kvalitet. Närmast är Suzuki, Yamaha och Kawasaki som nummer fyra. Det är dessa motorcyklar som jag inte bara kört utan också ägt.
Roligast att köra var cbX:n tätt följt av Kawasaki 750 H4 -74 2-taktare.

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Er din KTM blant dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |