Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är för gatkörning - vad är det för vits med att riskera ett framtida A2/A-kort med olovlig körning? Du får ju samma böter och straff om du kör en ZZR1400. För kostnaden av avgasrör och ECU-trim kan du köpa en gammal hoj - OM du prompt vill utmana ödet, t.ex. https://www.blocket.se/uppsala/Kawasaki_gpz_750_86547687.htm
Om du hittar en comander o ett slipon som funkar kanake detta kostar 6-8k o du vinner kanske 5-8km i toppfart kanske![]()









Om du hittar en comander o ett slipon som funkar kanake detta kostar 6-8k o du vinner kanske 5-8km i toppfart kanske![]()
Om du hittar en comander o ett slipon som funkar kanake detta kostar 6-8k o du vinner kanske 5-8km i toppfart kanske![]()
Nej, prestandan är ju mer eller mindre identisk mellan domKöp en CB400 och sätt 125-dekaler på sidokåporna.
Inte ens besiktningen lär märka det.
Buy quality, cry once
Det var det där med vikten bara 
Annat var det på 80-talet, stackars ungdomar som är motorcyklister idag man börjar ju nästan förstå varför tankar på att byta kön uppstår så ofta bland ungdomen idag.
Tycker man är på rätt spår på en god väg när man ens börjar fundera i att trimma sina grejer. Det tyder på bra återväxt i ett nu rätt klent släkte.
Jag hade tittat på big bore-grejer. Det är det som funkar bäst på såna häringa redan trötta fyrtaktare. Kubik är aldrig fel!
Jag hade en Sachs MadAss 125cc som trimmades hyggligt: 140cc, portad 4-ventilstopp, varma kammar, KN-filter, större gasare, helsystem, aggressivare tändmodul och en del andra grejer för att få det att lira.
Skitkul projekt även för en 40-åring och resultatet blev en hoj som kändes rapp och rolig att köra och fick en rimlig toppfart. Det är ju dessutom förhållandevis billigt att trimma småmotorer så det är ett bra ställe att börja för att lära sig.
Prisvärt jämfört med att köpa något större är det aldrig och med begränsningar i körkortet ska man ta det lite lugnt med buller för att minimera risken att åka fast men det är KUL att trimma.

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |