Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
55k!?!?!
Jooodå, även en sån går att förstöra med lite inspiration av, jag vet inte vad, sinnesförvirring?
en del skulle tas ifrån både verktyg och armar händer/garage ,sällan jag sett så många förstörda klassiker som i vinter så dålig smak i kombination med för mycket pengar verkar som det finns många ”byggherrar” som har
hur har han tänkt? Skall bakramen ta upp fjädringskrafterna från enkelsvingen
. Det är ju en hög med skrot bara. Jisses.Enkelsvingen kanske är stum och det är bara bakdelen som är fjädrad. Lite som riktigt gamla hojar med fjädringen under sadeln. Fast i modern tappning liksomMen herre jävlar,hur har han tänkt? Skall bakramen ta upp fjädringskrafterna från enkelsvingen
.

Skall man annonsera ut en skändad Z1300 så bör det ske över Darknet, för att minska risken att någon kommer hem och ger dig pisk.

https://www.blocket.se/vi/83900704.htm
Man kan riktigt höra hur vinkelkaparna varvar upp i gård och stuga, Viiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh haha

När man önskar att blocket hade kommentarsfältDu verkar ju bo i krokarna så åk dit och lek däcksparkareen del skulle tas ifrån både verktyg och armar händer/garage ,sällan jag sett så många förstörda klassiker som i vinter så dålig smak i kombination med för mycket pengar verkar som det finns många ”byggherrar” som har
![]()
Kan man verkligen misshandla en kawa så att den blir sämre än original![]()
![]()
När man önskar att blocket hade kommentarsfält
Kommentarsfält och gilla-knapp och de är en starkt konkurrent till FacebookNär man önskar att blocket hade kommentarsfält
Den är åtminstone genomförd, till skillnad mot det mesta skrot som kapas sönder och läggs ut på blocket av folk som tror vinkelkap och en helg räcker för att "bygga" hoj...
Den är åtminstone genomförd, till skillnad mot det mesta skrot som kapas sönder och läggs ut på blocket av folk som tror vinkelkap och en helg räcker för att "bygga" hoj...
Skickat från min G8441 via Tapatalk
För att inte tala om en rak 6a som i den gula...Låter ju bara så sjukt fel med en surrande radfyra i en chopper..
Låter ju bara så sjukt fel med en surrande radfyra i en chopper..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |