Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Söker en bromscylinder fram till Suzuki TL1000S, men om jag inte minns helt fel så är det fler modeller som har samma modell av bromscylinder original monterad, och skulle det vara en bromscylinder som passar men har större kolv än 14mm så funkar det också (tex TL1000R)

hejsan!

Är det någon som sitter på en spänningsregulator / voltregulator märke/modell kvittar :)

Jag försökte redigera inlägget på telefonen, men det blev någe knas med felet så alltihop försvann:huvet

Söker ett par kindkuddar till sonens hjälm, en HJC AC-10, helst 30mm men vad som är bättre än inga kuddar alls

Last edited:
Sökes:
Gen 2 Hayabusa front-end.
Så så gott som allt som har med främre chassi att göra på en gen 2 busa.
(ej plast vad jag vet)

Söker mörkblå vä bakre sidokåpa + innerskärm (ev också sadel) till Honda Transalp 01-07.:gnissla

Last edited:
Intresserad av att köpa en honda shadow tank, pm'a om du sitter på en! Mvh

Någon som har Nissin huvudbromscylinder / bromspump fram i 5/8" (15.9mm) eller liknande?

Sitter standard på typ alla japanska R hojar från år 2000 +-5år

Letar styrhalvor och ypvs-grunkan på cyllen samt annat bra o ha till en TZR125 -90

Letar även motor till en Firestorm 1000 -98

Söker:
1. Standard kontakt till bakljus till en drz400 -07, eller om någon vet vart man kan köpa de i Sverige.
2. Svart klx 250 -09 framlampa.

Orginal ljud-dämpare till Kawasaki Ninja ZX6R årsmodell 1997 sökes (tror att 1995 och 1996 fungerar också) Betalar gärna även för att låna ett under en reg-besiktning då byrokrat-j*&€#larna på bilprovningen nu lagt körförbud på hojen tills dess att jag besiktar den med orginaldämpare.... :mad:

Orginal ljud-dämpare till Kawasaki Ninja ZX6R årsmodell 1997 sökes (tror att 1995 och 1996 fungerar också) Betalar gärna även för att låna ett under en reg-besiktning då byrokrat-j*&€#larna på bilprovningen nu lagt körförbud på hojen tills dess att jag besiktar den med orginaldämpare.... :mad:

Vart finns du...jag har en liggandes i förrådet.

Försöker hitta en framfälg som passar CBR1000RR -08.
Om någon har så PMa gärna :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...