klimtachakka
Medlem
XLmoto, va fan e de , 24mx menar ni väl 
Hursom, hade spanat in ett par brallor som jag tyckte såg ut att ha benfickor, stog inget om det i beskrivningen såg jag la en fråga på produkten och fick svar att nej den har inte benfickor. Men fan envis som man är o glad i pilsner så satt man sent en kväll o granska bilderna. Visst fan ser de ut som den har benfickor. La en order och 5 dagar senare får man hem 2 par så man kan välja rätt storlek. Och visst fan finns de fickor i benen
Synd bara att jag vill ha storleken mitt emellan storlekarna jag beställde
( som inte finns )

Hursom, hade spanat in ett par brallor som jag tyckte såg ut att ha benfickor, stog inget om det i beskrivningen såg jag la en fråga på produkten och fick svar att nej den har inte benfickor. Men fan envis som man är o glad i pilsner så satt man sent en kväll o granska bilderna. Visst fan ser de ut som den har benfickor. La en order och 5 dagar senare får man hem 2 par så man kan välja rätt storlek. Och visst fan finns de fickor i benen

Synd bara att jag vill ha storleken mitt emellan storlekarna jag beställde
( som inte finns )

alltså, nått enstaka fel går att leva med men XL har fortfarande samma problem sen ett två år tillbaka. Märkligt att dom inte har lyckats lokalisera sina interna problem under såpass lång tid. Det skylls på externa lager, det skylls på leverantörer osv MEN då kan dom ju säga det rakt ut. -vi har allt på lager MEN vi flyttade vårat lager till polen då vi kom på att polacken jobbar för halva priset men tyvärr så har polacken svårt att tyda plocklistor men han är billig ivf så räkna med en del väntetid och fel storlekar vi jobbar dock på att lösa problemet med de odugliga polackerna, tack för ditt tålamod, typ